    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 24 Feb 2019 02:18:45 -0800 (PST)
    Subject: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lutego 2019 23:24:45 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
    > Ok, rozumiem. U nich przerób aut jest wysoki - średnio 1 auto co 30
    > minut - jak wizualnie oceniam.
    Serwisujesz Swojego Merca pod namiotem przed Auchan?Bo tylko tam widywałem przerób 2
    auta na godzine
    Ale oni opony ponoć wymieniają
    Nie tak dawno pisałeś że serwis Merca wychodzi Ciebie 8tys rocznie, to może
    faktycznie w takich pit-stopach go serwisujesz co to 30 minut i wypad
    Wtedy te 8tys na rok ma uzasadnienie;)

    Co miesiąc trafia się podobne do
    > opisanego. Poprosiłem o egzemplarz Janusza oszczędzania na oleju i
    > otrzymałem szybciutko. Co chwilę miałbym okazję do podobnych fotek.

    Jesteś taki typ że się nie dasz przekonać
    Wszyscy w tym wątku Tobie piszą że z tym silnikiem ze zdjęcia to jakaś lipa a Ty
    swoje
    Nie wiem jak w Mercach ale np. w multipli jak michą w kamień walnąłem i olej wyciekł
    to czerwona kontrolka się zapaliła i jeszcze kalkulator pokładowy(w Mercach takie
    sa?)zasugerował po niemiecku żebym dalej nie jechał.
    A zdjęcia które wstawiłeś- raczej nikt normalny nie uwierzy że to w wyniku
    niezmieniania oleju. No chyba ze ktoś normalnego oleju nie lał tylko jakies drogie
    wynalazki
    Kapelusznika Plonk Cavalino to grupowy idiota nie tylko drogowy jak sadzę ale wyżej
    jeden mądry post napisał-jak już zmieniać olej to lać taki oaa auta sugeruje i
    najtańszy z wyszukiwarki. Wszystkie wg tych samych norm robione w końcu sa.
    5 litrów oleju z Orlenu w Biedronce ostatnio ok 50zł kosztowało, za wymiane na
    warsztacie raczej więcej jak 30zł nie skasują wiec w stówce się spokojnie można
    zmiescić