  • Data: 2019-10-07 10:32:56
    Temat: Re: Moje auto elektryczne ...
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 07 Oct 2019 10:22:18 +0200, J.F. wrote:

    > To moze na tych 1500 euro zarabiaja ? :-)

    Nie, to też na pewno nie. Nigdy żadnego naciągactwa z ich strony nie
    doświadczyłem. Dwa lata temu zdarzyło mi się nawet zwrócić auto z
    pękniętym zderzakiem (zima, wąska i stroma uliczka, twingo na letnich
    oponach...).

    Żadnych problemów nie robili - spisali protokół, a po tygodniu przysłali
    mailem kosztorys z lokalnego warsztatu na jakieś 350 euro (części +
    montaż + lakierowanie), z pytaniem czy mi to odpowiada, czy też wolałbym
    wypożyczyć auto na 1 dzień żeby oddać je do naprawy gdzieś indziej.

    Mateusz