  • Data: 2019-10-09 23:48:00
    Temat: Re: Moje auto elektryczne ...
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-07 o 22:56, P.B. pisze:

    > W MiiMove Astra 150kM z automatem kosztuje 100PLN za dobę plus spalone
    > paliwo. Dlatego z żoną mamy teraz jeden samochód, a jak potrzebujemy dwóch,
    > to bierzemy MiiMove.

    6 euro po dzisiejszym kursie to jest około 26zł, Astra nie jest ani 4x
    szybsza, ani 4x większa od Tipo. Dla celów, do których ja używam
    samochodów, mi to się nie kalkuluje. No i najważniejsze, w mojej okolicy
    nie ma MiiMove, więc nadal użytkuje 2 samochody z musu, a trzeci jako hobby.

    > Passat za 200PLN na dobę nie wydaje się jakoś strasznie tani ani drogi.

    To zależy co i jak się liczy.

    > Taka Astra jak MiiMove kosztuje 94k.

    Jak pożyczam auto na dni czy godziny, to jego cena tak średnio mnie
    interesuje.