  • 11. Data: 2010-08-16 10:37:36
    Temat: Re: Moje szutrowanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    J.F. pisze:

    > po uczciwym remoncie nie powinienes go do 100C w ogole doprowadzic :-)

    Niech się przyzwyczaja :)

    Przed treningiem przejechałem jeszcze jakieś 200km cywilnie więc nie
    powinno być tak źle.
    No i ten remont to też bez przesady - w sumie tylko pierścienie,
    panewki, wałki rozrządu, uszczelniacze itp. Czyli rzeczy które jakiś
    wielkich potrzeb docierania nie mają. Tłok-cylinder został stary.

  • 12. Data: 2010-08-16 10:38:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Maciek pisze:

    > Fajne.
    >
    > Seryjna kosiarka, czy na sterydach? :)

    Seryjne 1.2 16V 86KM z Punto, tyle że w Cinquecento

  • 13. Data: 2010-08-16 10:40:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinJM pisze:

    > Ladnie, ladnie :)
    > Jakie predkosci na prostych?

    Trójka do odcinki, czyli jakieś 120km/h.

  • 14. Data: 2010-08-16 10:41:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Nieźle jeździsz. ;) A cienki ryczy jakby miał 500 koni. ;-)

    Dzięki, staram się.
    Mam nadzieje że w Brodnicy zaprocentuje :)

  • 15. Data: 2010-08-16 11:58:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Trójka do odcinki, czyli jakieś 120km/h.

    hmmm, jkaos tak zwawiej wyglada na filmie niz moje 120-130...

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 16. Data: 2010-08-16 21:41:41
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>

    to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Nieźle jeździsz. ;) A cienki ryczy jakby miał 500 koni. ;-)

    Fajnie to ryczy ten: http://www.youtube.com/watch?v=5y6nYRgbeDA&feature=f
    vsr

    Pozdrawiam !!

  • 17. Data: 2010-08-16 22:28:51
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 16.08.2010 21:41, Czarek Daniluk pisze:

    > Fajnie to ryczy ten:
    > http://www.youtube.com/watch?v=5y6nYRgbeDA&feature=f
    vsr

    Albo ten:
    http://www.youtube.com/watch?v=VzIHSqovejo

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 18. Data: 2010-08-17 00:01:47
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > 100C to normalna temperatura pracy niektorych silnikow :)

    wbrew pozorom nie jest to licznikowe 90 a 85-88 cos kolo tego

  • 19. Data: 2010-08-17 00:54:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinJM pisze:

    > hmmm, jkaos tak zwawiej wyglada na filmie niz moje 120-130...

    Odnośnie wrażenia, dużą rolę gra kąt patrzenia kamery.
    Im bardziej szerokokątna, tym większe wrażenie prędkości.

    No i Ty to sobie jeździsz po szutrowych autostradach, a ja tu mam takie
    wyjebundy, że na tej najdłuższej prostej kolega wydachował.

  • 20. Data: 2010-08-17 10:01:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Kris pisze:

    > wbrew pozorom nie jest to licznikowe 90 a 85-88 cos kolo tego

    Wbrew pozorom jest to ok 100C a nie <=90C licznikowe ;)

    Pozdrawiam
    Pawel