    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Molestowanie przez TP
    Date: Thu, 11 Feb 2010 14:09:53 +0100

    news:aru7n5dqsinhgbq1m3a1uoadpqr75jnmi6@4ax.com...

    > A oni cie z manki - albo przedluza pan umowe na kolejny rok na
    > promocyjnych warunkach [zblizonych do obecnych], albo podniesiemy panu
    > oplaty trzykrotnie. Bo neostrada bez promocji kosztuje 180zl/m.

    To w takim razie "miło było, ale do widzenia, bujajcie wory, żegnam na
    zawsze". Wtedy Iplusa, Sferię, czy inny PruConnect. Nawet drożej, byle
    nie z TP.

    > I co, przenosisz w imie, k*, zasad, czy po przemysleniu dochodzisc do
    > wniosku ze TP niewiele drozsza, a jakosc byla w sumie calkiem dobra i
    > nie warto ryzykowac z Netia czy innym operatorem ?

    Ja wybrałem UPC. SDI papa, za drogie (a oferują do dziś, a jakże... cena
    ani grosz nie spadła), jakość była super, stałe IP, bezawaryjne, ale
    wolne i drogie. A teraz ISO Mandrivy na DVD żłopię w 45 minut, godzinę,
    a jak mi transfer łącze wysyci (50 Mbps) to i szybciej. Ważne, ze bez
    promocji, więc nie wiąże mnie lojalka. Płacę 120 miesiecznie.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!