  • Data: 2018-11-15 12:35:53
    Temat: Re: Monitoryng w Autobusach Komunikacji Miejskiej
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    news:5774396d-50cb-4820-b9e0-9b716f671d1f@trust.no1.
    ..

    > Ciekawe czy i jak bardzo uszkadzają się takie dyski podczas wypadków.

    Może sie zajarać i spłonąć, może wszystko.
    Myślę, że obecnie koszt jest na tyle niski, że daje sie SSD, co jakiś czas
    sprawdza, czy dyski nie dochodzą. Swoich dni ostatnich. Powiedzmy, ze koszt
    dysku, to 1000, na pół roku. Ile to jest 1kPLN na dwa kwartały, wobec
    wszystkich kosztów eksploatacji autobusów? A Cóż szkodzi mniejszy dysk i
    zrzut tego (ile ich transmisja danych kosztuje?) po każdym kółku na serwer
    na szopie?
    Poza tym SSD nie ucierpi np. od jazdy po nierównej nawierzchni... Talerzaki
    zostaną do kompów stacjonarnych, na macierze. Co w terenie - dać SSD. Jebnie
    o glebę, dysk raczej ocaleje, talerze się nie potłuką, bo ich nie ma.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.