  • Data: 2011-01-17 14:13:42
    Temat: Re: Motocyklem po szynie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM " <c...@N...gazeta.pl> napisał

    > W cyrku facet na rola bola kiwa się rytmicznie,
    > co ułatwia utrzymanie równowagi.
    > Gdyby szyny były węzowate, to by było łatwiej?

    IMO nie bardzo. Trzeba jakos wypracowac moment prostujacy.
    W normalnym rowerze/motorze w czasie jazdy wystarczy drobny ruch
    kierownica zeby przestawic punkt podparcia.
    Na szynie tak sie nie da, wiec trzeba cos innego - np kolo
    zamachowe.

    Gdyby szyna biegla zakosami, to mozna skorzystac - ale jak to
    regulowac - predkoscia ?

    > Rowery szynowe sa popularne:
    > http://www.youtube.com/watch?v=CTJ_o_WyvgA&feature=r
    elated