  • 81. Data: 2010-04-04 08:38:45
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Tylko oddławiony dwusuw będzie zapewne znacznie mocniejszy niż
    > oddławiony czterosuw. Tyle że pewnie mniej "kulturalny".

    Dwusuwy z definicji sa bardziej kulturalne. Zaplon co 360o robi swoje :)

    MarcinJM

  • 82. Data: 2010-04-04 09:09:58
    Temat: Re: [OT]
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Rzuć okiem na mejla na wp ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 83. Data: 2010-04-04 10:18:31
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hp601b$pca$1@inews.gazeta.pl...

    > Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

    Raczej "rowerow". Czyli cos takiego co udaje rower, czesto "gorski", ale
    moze sie zlamac nawet po zjechaniu z chodnika.

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    Ale dlaczego chcialbys po parkach jezdzic pojazdem spalinowym? Od tego sa
    ulice. Do parku ludzie ida zeby od tego odpoczac.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 84. Data: 2010-04-04 11:55:09
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    kml pisze:

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Rzuć okiem na mejla na wp ;)

    Nie mam maila na wp, hehe
    marcinjm()op.pl jak juz, albo gg 978510

    MarcinJM

  • 85. Data: 2010-04-04 12:18:32
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Nie mam maila na wp, hehe
    > marcinjm()op.pl jak juz, albo gg 978510

    Poszło :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 86. Data: 2010-04-04 16:03:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 3 Apr 2010 12:26:12 +0200, kml napisał(a):

    > A kto zapłaci za remont łazienki i mieszkania pod spodem? Poza tym ile
    > prądu/wody ona zużywa etc. i zaraz się okaże, że wcale nie jest tak tanio :)

    Niech zgadnę - mieszkasz w Warszawie lub innym mieście gdzie kratki
    ściekowe w podłodze sa nieznane.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 87. Data: 2010-04-04 16:13:57
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    wiadomości news:k2ird05rmlv7.dlg@oldfield.org.pl...

    > Niech zgadnę - mieszkasz w Warszawie lub innym mieście gdzie kratki
    > ściekowe w podłodze sa nieznane.

    Jak mieszkałeś w Warszawie to miałeś kratkę ściekową w łazience?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 88. Data: 2010-04-04 17:03:45
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy ten motorower ma sens? :)
    > http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_316457
    69/index.php

    czytam tą całą dyskusję i aż mi się nawet śmiać nie chce
    wypowiadaja się sami "fachowcy" i użytkownicy widzę takich pojazdów
    no to ja dołoże swoje 5 groszy jako że sprzedałem takich chińskich skuterków
    już kilkaset i wcale nie żałuję a wręcz z całego serca każdemu poleceam. w
    dodatku w takich cenach ??
    sprawa wygląda tak. rok 2007-2008 były to lata wielkiego boomu na skutery w
    Polsce. ceny topniały z miesiaca a miesiąc. niektóre modele które kosztowały
    3900 dzisiaj kosztują 2500. skuter tego typu co w tesco kosztował 2700-3300
    w zależności od importera. rok 2009 dość ostro zweryfikował rynek w Polsce.
    wielu importerów wręcz zniknęło z rynku co było widać chociażby na targach
    branżowych. przetrwali najsilniejsi i najwięksi a reszta jakoś powoli się
    podnosi. sytuacja w Polsce przełożyła się na zakupu w Chinach. Chińczycy
    naprodukowali bo Polacy i nie tylko kupowali dużo a ze wzgledu na cenę
    waluty i kiepską sprzedaż mają pełne magazyny bo nie wszystko się sprzedało.
    Polacy nazamawiali bo każdy liczył na wielką sprzedaż a rynek trochę sie
    ostudził". no i sprawa prosta każdy chce sprzedaż towar i stąd takie ceny.
    a co do jakośći?
    możecie mi wierzyć albo nie ale jakość w porównaniu z rokiem 2008 jest o
    wiele lepsza. oczywiście trafiają się egzemplarze wadliwe i trzeba je
    poprawiać ale jest to niewielki procent.
    co do opinii w tym wątku to:
    przeglądy to nie majątek. pierwszy na 300 km potem na 1000 km i co tysiąc.
    dla kogoś kto ma pojęcie o śrubokręcie serwis nie jest potrzebny :)
    co do opini o naprawach i zwrotach gotówki to pamiętajcie że to stare bajki.
    nie ma żadnego zwrotu gotówki!! i nie opowiadajcie tego znajomym bo potem
    dzwonią mi klienci i opowiadają bajki przez telefon. sprzedawca czy importer
    ma obowiązek naprawić i wierzcie mi że nie znam żdanego przypadku zwrotu
    gotówki. no chyba że sprzedawca czy importer dogadał sie tak z kupującym.
    ale nie wynika to z żadnego prawa.
    no i w zasadzie tyle
    z pełną odpowiedzialnością polecam takie skuterki
    ALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........................
    nie kupujcie ich w marketach!!
    tam nie ma ludzi odpowiednio przeszkolonych. sprzedawcy nie wiedzą nawet czy
    ten skuter to 2 czy 4 suw
    taki sam skuter w punktach które sie w tym specjalizują kosztuje ok 2000 a i
    potargować się można.
    no i te nieszczęsne przeglądy. nikt nie robi ich w marketach bo nie ma
    mechaników ani warunków. serwisant dojeżdża do domu ale przecież nie za
    free. i stąd ceny 200-300 zł za przegląd. u mnie przegląd na 1000 km z
    wymianą oleju w silniku i przekładni kosztuje 80-100 zł. często też robimy w
    tej cenie inne rzeczy - regulacja zaworów, gaźnika itp bo każdy szanuje
    swojego klienta :)
    no więc podsumowując pytanie z ELC - WARTO i POLECAM!!
    no to tyle. jakby co pytajcie :)
    pzdr
    GL

  • 89. Data: 2010-04-04 17:06:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinJM pisze:

    > Dwusuwy z definicji sa bardziej kulturalne. Zaplon co 360o robi swoje :)

    No w sumie tak.
    Ale wrażenia słuchowe lepsze w czterosuwie, bo nie pyrkoli tak bez
    obciążenia.

  • 90. Data: 2010-04-04 17:47:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    p47 pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hp8dq8$qnm$1@news.onet.pl...

    > W ciągu 1 roku kilka obowiązkowych przeglądów??! Pewien jestes?

    No zależy ile jeździsz - jak masz przeglądy robić np. co 1000km, to to
    może oznaczać przegląd raz w tygodniu.

    Swoją drogą być może to właśnie tak jest pomyślane - stosunek ceny
    skutera do przeglądów gwarancyjnych tak drogi, że klient to olewa i
    traci gwarancje.
    A jak klient jeździ i płaci za te przeglądy, no to zapłaci za nie tyle,
    że opłaca mu się co sezon nowy skuter zafundować ;)