  • Data: 2019-09-07 17:02:59
    Temat: Re: Movano/Master 2017 2.3 96kW/130KM
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-07 o 13:59, nadir pisze:

    > Pisałem, że do prowadzenia, wejścia i wyjścia z/do *normalnego*
    > samochodu instrukcja jest niepotrzebna. Każdy kto ma prawo jazdy oraz

    Wiele lat temu jak Nexia była u nas nowością zakupił ją sobie kolega.
    Przyjechał do pracy (na nockę) i tam koledzy auto obejrzeli
    a potem ktoś stwierdził że trzeba by się przejechać.
    Właściciel dał im kluczyki a sam poszedł do pracy.
    Koledzy wsiedli odpalili i pojechali a jak wrócili to zaparkowali
    przed budynkiem firmy i klaksonem wywołali wartownika który
    ich wypuścił z samochodu. Na drugi dzień jak historię poznała
    cała firma to tłumaczyli się że było ciemno i żaden (było ich 4)
    nie potrafił otworzyć pojazdy od środka.

    Mam rozumieć że Nexia nie jest/nie była normalnym samochodem?