  • Data: 2018-05-24 23:24:11
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcvxpfscpnzx$.12onprvodnjqo.dlg@40tude.net...

    > Ale to problem operatora - widac mu odpowiada :-)

    Rozprawa rozwodowa, sędzia pyta dlaczego - Bo mi nie odpowiada. Głos z sali:
    Patrzcie no, wszystkim odpowiada, tylko jemu nie... Tak mi się
    "ekologicznie" skojarzyło.

    > Mogliby pomyslec ... ale moze taniej jest jedna taka paczke co miesiac
    > wydrukowac.

    Może...?

    > Ale to mozesz mowic "umowa mi sie konczy za 15 miesiecy" :-)

    Myślisz, że ich to obchodzi? Bierz abo, to już, zaraz, tu i teraz, pędzą.
    Mówisz "nie", mniejsza o to dlaczego, udają głuchotę. Słowo "lojalka" nie
    jest słowem-kluczem, chyba, że chesz kolejny abo do już istniejących.

    > Takie twoje prawo.

    To ja wiem, tylko, aby skutecznie się dostosowali.

    > Ale inteligetnie podeszli do tematu :-)

    Ja to nawet mogę odpuścić, że PYTAJĄ. Ale reklama/telemarketing (poza
    świadomymi zgodami, wtedy tak), to już niech spierdala.

    (tonowa faktura)
    > No wlasnie - wszystko zgodne z przepisami. Abonent sobie zazyczyl na
    > papierze, szczegolowo, zaplacil (ryczaltem w abonamencie), to dostal,
    > bo mu sie nalezalo :-)

    W sumie prawda. Ale i tak wykpiłem. I chyba wiem, jakby można to ścignąć - o
    ilość FARBY na wydruku. Założę się, że można to było zrobić mniejsze, a tak
    samo czytelne.

    > Swoja droga ... a moze to najtanszy opal na zime ? :-)

    No, w sumie tak. Choć nie wiem, czy jakie straszniki miejskie nie zechcą się
    przyszwędać, że palę w piecu syfem... A jeszcze jakimiś dronami latają...
    Ale zaraz... ja przecież mam legalnie 500 W mocy z końcówki w swoim radiu
    (na niektórych pasmach, bądź ich wycinkach, moc dopuszczalna jest mniejsza),
    antena kierunkowa, widzę, że mi coś lata i nagle mam ochotę na DX-y z wyspą
    Cho'o-do, równie realną do zrobienia, jak Północny Sentinel z archipelagu
    Andamanów :P A to, że dobrego DX-a łatwiej jest utłuc prując co-nie-co z
    anteny, to przy okazji taki dronik mógłby się usmażyć, jakby za blisko
    podleciał... To cóż, ma certyfikat EMC? Nie ma? To gudbaj!

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...