  • Data: 2018-05-24 22:33:51
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 May 2018 21:39:16 +0200, HF5BS napisał(a):

    > Ale, czy od wydrukowania tylu pozycji, abonament się zmieni? Niby nie, ale
    > jakby podliczyć, to chyba żadem operator, nie będzie tego robic
    > charytatywnie. A papier kosztuje.

    Ale to problem operatora - widac mu odpowiada :-)

    Mogliby pomyslec ... ale moze taniej jest jedna taka paczke co miesiac
    wydrukowac.
    Ale tak ogolnie mysla, i elektroniczne wciskaja.

    > Jakbym ich nie stopował, to dziś miałbym przynajmniej 5 nowych smartfonów i
    > 6 abonamentów...

    Ale to mozesz mowic "umowa mi sie konczy za 15 miesiecy" :-)

    > To im oficjalnie wniosę sprzeciw co do przetwarzania...

    Takie twoje prawo.

    > Taaaa, tu mi kaktus urośnie, dobrzy wujkowie, czornaja jego szlucha blat'

    Ale inteligetnie podeszli do tematu :-)

    > Jeśli abonent chce cierpieć, czy byc debilem (tu mrugnięcie oka, ta osoba
    > wie, że do niej), czy idiotą (tu ponowne mrugnięcie), czy też publicznie
    > konia wa^Wgłaskać, to czyż mamy prawo jej tego zabronić w demokratycznym
    > państwie, gdzie mamy wolność słowa, wypowiedzi przekonań? :>

    No wlasnie - wszystko zgodne z przepisami. Abonent sobie zazyczyl na
    papierze, szczegolowo, zaplacil (ryczaltem w abonamencie), to dostal,
    bo mu sie nalezalo :-)

    Swoja droga ... a moze to najtanszy opal na zime ? :-)

    J.