  • Data: 2020-01-27 17:00:17
    Temat: Re: Muszę dołożyć pamięci RAM w laptopie (DDR3)
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-27 o 16:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kupić komplet, sprawdzić czy działa (jak nie to zwrot, i ewentualnie do
    > skutku), a to co zostanie sprzedać - technicznie najlepszy sposób,
    > finansowo niekoniecznie.

    Komputer nie mój. Ja bym go nie modernizował;) Finanse mają znaczenie,
    stąd nie mogę sobie pozwolić na Twoje rozwiązanie, choć jest ono
    najbardziej logiczne.

    > Lub wrzucić to co masz w wyszukiwarkę aukcyjną i czekać.

    Parę dni poczekać mogę, ale nie dłużej.

    > A tak swoją drogą u Ciebie pamięć na low voltage (1,35V?) nie pójdzie?

    Nie wiem. Ta co już jest, nie jest low voltage tylko 1.5V, więc nie
    pakuje się, żeby sobie problemów dodatkowych nie robić;)

    --
    t0maszek