  • 21. Data: 2019-10-25 11:08:55
    Temat: Re: Muszę pochwalić InPost
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/qoubqd$r45$1$Adam@new
    s.chmurka.net
    *Adam* napisał(-a):

    [cut]
    > Aby odebrać paczkę, zeskanuj kod QR, przykładając go do czytnika w
    > Paczkomacie:
    [cut]

  • 22. Data: 2019-10-25 11:09:23
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 22:14, Jacek pisze:

    > To świetnie, że znasz jeden z kilku modeli paczkomatów. A co z innymi? A
    > co z tymi odbiorcami, którzy mają telefony bez internetu i muszą wpisać
    > kod ręcznie?

    Zawsze mogą zadzwonić na helpdesk, pomachać rozmówcy i odebrać paczkę ;)

    --
    viktorius

  • 23. Data: 2019-10-25 13:37:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Friday, October 25, 2019, 10:30:07 AM, you wrote:

    > Od: InPost (via Poczta Allegro) <p...@a...pl>

    Od Allegro, na podstawie odrębnej umowy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2019-10-25 13:38:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Thu, 24 Oct 2019 10:38:53 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > -
    > (albo stać jak bolec przez 20 min i zacieniać ekran).

    Czemu 20 minut ? Czas na wychlodzenie ?

    No to jeszcze mozna woda schlodzic ... z osobistej sikawki :-)

    >A do czego potrzebny ekran przy odbiorze??
    >Wciskam prawy górny przycisk,

    Jaki przycisk ? Na ekranie ?

    >pokazuje QR i się otwiera, nawet nie patrzę na ekran.

    A kamera pod slonce dziala ?
    I nie przegrzewa sie ? :-)

    J.

  • 25. Data: 2019-10-25 13:44:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Roman Tyczka wrote:

    >Ale za to jest tak fajnie, dotykowo i dowcipnie.
    >Na ekranach VFD słońce wrażenia nie robi

    W jakim sensie ?
    Moze i nie podgrzeje tak, aby przestaly pracowac, ale jak przyswieci
    to tresci nie zobaczysz.
    No ale mozna ekran zacienic ...

    -- ale co to za rozdzielczość i kolor tylko jeden... Nie nada się...

    Kolorow duzo, tylko raczej stacjonarne.
    A rozdzielczosc tu nie potrzebna duza.

    Ale przeciez to lampa, a Ty nie lubisz takich pomysłów o krotkim
    żywocie :-)

    J.

  • 26. Data: 2019-10-25 14:02:24
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "sunlight-readable touchscreen" to nie jest jakaś rocket science:

    https://buy.garmin.com/en-US/US/p/550460#overview

    MJ

  • 27. Data: 2019-10-25 14:15:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@s...com
    *RoMan Mandziejewicz* napisał(-a):

    > Od Allegro, na podstawie odrębnej umowy.
    >
    > [...]

    Być może nie do końca Cię zroumiałem... Sugerujesz, że w mailu od
    InPostu via Allegro linku do QR nie ma dlatego, że to przez Allegro
    przechodzi?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 28. Data: 2019-10-25 14:47:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Big,

    Friday, October 25, 2019, 2:15:44 PM, you wrote:

    [...]

    > Być może nie do końca Cię zroumiałem... Sugerujesz, że w mailu od
    > InPostu via Allegro linku do QR nie ma dlatego, że to przez Allegro
    > przechodzi?

    Chyba się pogubiłem w tym przydługim wątku :( Za dużo elektroniki
    ostatnio i za mało życia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2019-10-25 16:17:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >"sunlight-readable touchscreen" to nie jest jakaś rocket science:
    >https://buy.garmin.com/en-US/US/p/550460#overview

    Nie klamia z tymi zdjeciami i "vivid colors" ?

    A podswietlenie ma ?

    A propos ... widuje ostatnio jakies np zegarki - ekran "zwykly",
    czarne szarym.
    Ale w ciemnosci po podswietleniu ... jasne na ciemnym.

    Jakies odwrocenie dzialania przy swietle z podswietlenia i padajacym.

    Jak oni to zrobili ?

  • 30. Data: 2019-10-25 17:08:17
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 października 2019 09:20:32 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Ale w ciemnosci po podswietleniu ... jasne na ciemnym.
    >
    > Jakies odwrocenie dzialania przy swietle z podswietlenia i padajacym.

    Ale to chyba tak zawsze bylo.
    Jak swiatlo raz spolaryzowane to biale na czarnym a jak dwa razy to czarne na bialym.

    Znaczy sie w polaryzatorze kolowym tak wychodzilo. Czyli jakies 99.99% LCD...