  • 71. Data: 2023-11-06 11:20:16
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Nov 2023 09:00:33 +0100, _Master_

    > Zobaczymy za kilka lat jak Mirai stanieje ;-)

    Co ma piernik do wiatraka? Nie stanieje na tyle aby
    było to bardziej opłacalne niż bezpośrednie pompowanie
    baterii, ignorancie matematyczno-fizyczny.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 72. Data: 2023-11-06 11:29:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-11-2023 o 11:20, Myjk pisze:
    > Mon, 6 Nov 2023 09:00:33 +0100, _Master_

    > Co ma piernik do wiatraka? Nie stanieje na tyle aby
    > było to bardziej opłacalne niż bezpośrednie pompowanie
    > baterii,

    Właśnie staniał o 50 tys.
    Już widzę te kolejki które ustawiają się w salonach....

  • 73. Data: 2023-11-06 12:17:24
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 05.11.2023 13:05, _Master_ wrote:

    > Ja uważam że coś jest mądre albo głupie.

    Czy budowa Wielkiej Polski Katolickiej, co chce robić większość
    (wszystkie?) znanych postaci z Konfederacji (jako sygnatariusze
    Konfederacji Gietrzwałdzkiej) jest mądre czy głupie? :-D

    > A po drugie to jest głupie nie podyktowane wiedzą tylko religią.

    No właśnie, czy chęć budowy Wielkiej Polski Katolickiej jest podyktowana
    wiedzą czy religią? :-D

  • 74. Data: 2023-11-06 19:42:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-06 o 11:16, Myjk pisze:
    > Że przyjdzie łżekonfedera ze swoją "równością"
    > i nam zrobi ruski, faszystowski, mir.

    Lecz się chłopie. Czy jaki tam dziś masz zaimek ;-)

    Jak Zetesele będą głosować przeciw aborcji to też ich zwyzywasz od
    FASZYSTÓW?

  • 75. Data: 2023-11-07 09:14:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Nov 2023 19:42:48 +0100, _Master_

    > Lecz się chłopie. Czy jaki tam dziś masz zaimek ;-)

    I (znowu?) projekcja konfederackiej kurwy.
    To jest 99% twoich "argumentów".

    > Jak Zetesele

    Nie znałem tego pojęcia, więc sobie sprawdziłem.
    Skoro ty znasz takowe, masz piękne gównoźródła.

    Czyli wracamy do pierwszego akapitu, zastosuj się
    do swojej projekcji i się lecz, konfederacka kurwo.

    > będą głosować przeciw aborcji to też ich zwyzywasz od
    > FASZYSTÓW?

    Żeby być partią faszystów to trzeba być partią homofobów,
    rasistów, antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci,
    antykobiet i antypolaków. Póki co tylko łżekonfedera
    ma takie atrybuty. Łącznie z tobą, oszołomie.

    Ps. nadal, fajerze, nie dałeś dowodu na to że łżekonfedera
    przed tuskiem (przypomnę, czerwiec 2022) piała o ukrazbożu.
    he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 76. Data: 2023-11-07 12:42:12
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.11.2023 o 09:12, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Uważam że dzień wolności podatkowej nie powinien przypadać ciągle w
    > połowie roku. Ani komuna ani "wolna polska" nie dawały mi nic za darmo.
    > Od miejsca w żłobku przez dodatki mieszkaniowe, dotowane kredyty czy
    > 500+. Potrafię zadbać o rodzinę swoimi rękami.
    >
    > Łajzy życiowe można wspomagać dobrowolnie a nie pod przymusem fiskalnym
    >
    > Żaden nawet najbogatrzy system opiekuńczy nie ochroni obywatela przed
    > życiem jeśli ten nie zechce się sam chronić
    >
    > To jest tylko marnowani sił i środków wyciarając sobie szczytynymi
    > sloganami a w środku przeżarty korupcją.

    51 lat powiadasz, ale skąd w tym wieku jeszcze tyle naiwności?
    Oczywiście wierzę że w tej swojej wierze w Konfę odnosiłeś się tylko do
    ich postawy przedwyborczej, czyli mniejsze podatki itd, a nie do tej
    prawdziwej, nazistowskiej, której na dobrą sprawę nigdy wcześniej nie
    ukrywali. Tak więc skąd ta naiwność u 51latka?
    Co do mnie to mam dwie drogi oczekiwań. Albo minimalne podatki albo
    jeszcze ich zwiększenie, ale tylko w zamian że Polacy coś z nich też
    będą mieli, np darmowy transport publiczny, internet, prąd tanie
    mieszkania i jeszcze parę innych podstawowych w dzisiejszym świeci
    potrzeb. tymczasem oddajemy krwawicę na jakieś żelastwo wojskowe czy
    szkoły które z reguły generują przede wszystkim certyfikowanych kretynów
    dla których liczy się tylko dyplom. To tyle w kwestii podatków i ustroju
    państwa.

  • 77. Data: 2023-11-07 12:43:57
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.11.2023 o 09:19, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > A może mądrzej jest mniej zabierać jako przejaw tej pomocy?
    >
    > Potem przychodzi taki Kaczyński i na bezczela rozdaje 13 14 tki i
    > 500+. Łaskawy Pan Kurwa.
    >
    > Trzeba sobie uświadomić że on te pieniądze najpierw Ci ZABRAŁ
    >

    > TAK. była taka dyskusja że 500+ dostaje każde dziecko nawet takie z
    > którego nie ściąga się podatku.i to jest sprawiedliwsze i tańsze.
    >
    > Ale każde dziecko zużywa prąd, każde musi coś jeść i w coś się UBRAĆ.
    >
    > Można to zrobić lepiej
    >
    > Ale najpierw trzeba uświadomić PRAWDĘ. REDYSTRYBUCJA TO ZŁOOOOO

    Jeżeli chodzi o migrantów z Azji to nie tylko zasady humanitaryzmu
    wchodzą w rachubę. Czynie rozwaliliśmy im ojczyznę i pomagaliśmy uczynić
    nędzarzami. Może nie wiesz ale Irak to jeszcze do niedawna był tak
    bogatym krajem że Polacy mogli tylko o takim marzyć. To my byśmy do nich
    migrowali a nie oni do nas.
    Kaczyński daje 13tkę ale podnosi składkę zdrowotną, nie waloryzuje
    uczciwie emerytur a usiłuje sprawić wrażenie dobrego wujka sprawiającego
    emerytom prezenty. O tyle wydaje się być lepszy od Tuska bo ten nawet
    nie robi pozorów..
    Jednym słowem redystrybucji jak najbardziej tak ale nie w wykonaniu
    złodziei i mataczy.

  • 78. Data: 2023-11-07 15:26:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 7 Nov 2023 12:42:12 +0100, Trybun

    > Co do mnie to mam dwie drogi oczekiwań. Albo minimalne podatki

    Akurat to jest kompletnie ślepa droga, pokazują to jęczenia tych co
    pracowali całe życie na czarno tych podatków nie płacąc (albo będąc na
    minimalnych podatkach) a teraz płaczą że emerytury nie mają za którą da się
    przeżyć, bo oczywiście, skoro nie łożyli na podatki, zamiast sobie odkładać
    (czy tam inwestować) to czego państwu nie oddali, to zwyczajnie bezmyślnie
    przeżarli. Tu jest też druga kwestia, że jak się takie pieniądze w
    kieszeniach społeczeństwa zostawi, to nie będzie z czego budować chodników,
    dróg, przychodni etc. a bez tego społeczeństwo odwali kitę w dalszym
    rozrachunku, bo sami ludzie przecież ściepy nie zrobią. Owszem, może być
    sektor prywatny i prywatne ubezpieczenia, ale po US wiadomo że to jest
    straszny kibel i patrz punkt pierwszy, czyt. większość ludzi myśli na
    bardzo krótki dystans i więcej z tego kosztów i problemów niż jak państwo o
    to dba. Kwestia tylko jeszcze sprawnego państwa, a my, jako społeczeństwo,
    a co za tym idzie nasi przedstawiciele, mentalnie jeszcze w lesie jesteśmy.

> [...]
    > będą mieli, np darmowy transport publiczny, internet, prąd tanie
    > mieszkania i jeszcze parę innych podstawowych w dzisiejszym świeci

    Moja córka, jak i syn aktualnie, chodzili do publicznego żłobka/przedszkola
    i w tej kwestii nie mogę narzekać. W Wawie dzieci z tzw. kartą warszawiaka,
    mają darmowy transport, basen, internet (ja zresztą też) etc. Ale wiadomo,
    to obszar miejski a nie państwowy.

    > tymczasem oddajemy krwawicę

    Bez przesady z tą krwawicą -- co taki _Master_ może oddawać srając w kółko
    politycznym (konfederackim) gównem po newsach (i pewnie w przerwach jeszcze
    po paru innych portalach).

    > na jakieś żelastwo wojskowe

    Też uważam że to jest jedna z największych głupot naszego świata, no ale
    zbrojenia były od zawsze, są i będą zawsze. Taka natura, i to nie tylko
    ludzka. W przyrodzie też jest toczona wojna na każdym kroku, może akurat
    nie o ropę i wungiel, ale o bardziej przyziemne zasoby i tereny jak
    najbardziej.

    > czy szkoły które z reguły generują przede wszystkim certyfikowanych
    > kretynów dla których liczy się tylko dyplom.

    No ale tu zarzucasz winę ludziom, a nie samej szkole.

    Moja córka dostała się do Staszica, czytaj najlepszego, wg rankingów,
    liceum w Polsce, na mat-fiz, i szczerze mówiąc jestem rozczarowany
    informacjami które córka z tej szkoły przynosi. Kretynów tam z pewnością
    nie produkują, ale myślałem że tam jednak będzie jakiś sensowny poziom
    kadry i nauczyciel będzie umiał przekazać wiedzę, a nie tylko drylował
    poszczególne talenty.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 79. Data: 2023-11-07 16:35:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 15:26:51 +0100, Myjk wrote:
> [...]
    > minimalnych podatkach) a teraz płaczą że emerytury nie mają za którą da się

    Ale tu poruszasz dwie rzeczy - składkę emerytalną i emeryturę
    "państwową", oraz podatki inne.
    Tę składkę emerytalną w naszym wydaniu można by nazwać podatkiem.

    W USA składka jest 12.4%, emeryturka z tego wychodzi ... nieduża.
    https://www.ssa.gov/OACT/quickcalc/

    Jesli dobrze liczę - gdybym sie urodzil w 1958 i zarabiał ostatnio
    60k$ rocznie, to dostawałbym teraz $1523 miesiecznie (65 lat).
    Pensja to jednak 5000$, minus podatki - w tym chyba i składke na SS.

    Nie wszyscy chyba tą emeryture w USA mają, ale wszyscy wiedzą, ze
    trzeba oszczędzac. Co nie znaczy, ze oszczedząja.

    A inne podatki ... wiadomo - wojsko musi być, policja musi być,
    sądy muszą być ...
    a chciało by sie "bezpłatne" drogi, mosty, szkoły, studia, opiekę
    lekarską, dentystę, parking, tanią komunikację miejską, i co tam
    jeszcze można sobie wymyslic ... tylko to juz wcale niekoniecznie musi
    być "za darmo".

    > przeżyć, bo oczywiście, skoro nie łożyli na podatki, zamiast sobie odkładać
    > (czy tam inwestować) to czego państwu nie oddali, to zwyczajnie bezmyślnie
    > przeżarli.

    Albo inwestycja nie wyszła, albo oszczędnosci inflacja zżarła, albo
    ukradli ...

> [...]
    > dróg, przychodni etc. a bez tego społeczeństwo odwali kitę w dalszym
    > rozrachunku, bo sami ludzie przecież ściepy nie zrobią.

    No i nie będzie problemu z emerytami co ich nie stać na życie :-)

> [...]
    > straszny kibel i patrz punkt pierwszy, czyt. większość ludzi myśli na
    > bardzo krótki dystans i więcej z tego kosztów i problemów niż jak państwo o

    No i jak widac - liberalne USA też skonczyło z "ZUS" lub innymi
    systemami emerytalnymi.

> [...]
    > mają darmowy transport, basen, internet (ja zresztą też) etc. Ale wiadomo,

    Internet?

    > Też uważam że to jest jedna z największych głupot naszego świata, no ale
    > zbrojenia były od zawsze, są i będą zawsze. Taka natura, i to nie tylko
    > ludzka.

    Moze kiedys zmądrzejemy.
    Choc z drugiej strony - ropa sie skonczy, i znów sie bedzie liczyło
    kto ma wiecej ziemi do uprawy żywnosci ... i biopaliw :-)

    A poza tym trzeba sie zbroic na UFOków, bo nie wiadomo, kiedy przylecą
    ..

> [...]
    > nie produkują, ale myślałem że tam jednak będzie jakiś sensowny poziom
    > kadry i nauczyciel będzie umiał przekazać wiedzę, a nie tylko drylował

    Czyzbys szukał dobrej szkoły ... prywatnej?
    Takiej, ze płacisz i wymagasz, czy płacisz, ale wiesz za co :-)

    A tu cos wlasnie media grzmia, ze dalszy rozwój szkół prywatnych
    zaowocuje dalszym spadkiem poziomu szkół publicznych :-)

    No i co z tym zrobic - zakazac szkół prywatnych? :-)
    No bo chyba nie "bon edukacyjny" ?

    J.

  • 80. Data: 2023-11-07 23:00:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-06 o 10:10, Myjk pisze:
    > Głupota, ale nadal twoja, bo to ty takie brednie sugerujesz.

    Aby jeździć na ekologicznym prądzie musisz mieć albo dwa elektryki albo
    elektryka + akumulatory.

    Cenowo Jeden hooooooj