  • Data: 2023-06-28 12:39:29
    Temat: Re: Mysz - przestaje klikać po 10 minutach
    Od: Universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 28 czerwca 2023 o 05:53:54 UTC+1 Jacek napisał(a):
    [..]
    > Na początek bym wymienił lewy mikroswich. A nawet oba.

    Idąc tropem tego przycisku postanowiłem "podciągnąć" myszkę Wi-Fi z innego komputera
    zastępując tą niby uszkodzoną (też Wi-fi) - i niestety nie ma żadnej różnicy. Myślę
    płycie głównej - na razie wyjąłem obie baterie i zwarłem styki na płycie głównej tej
    biosowej
    baterii - niestety brak poprawy. Myszka macierzysta laptoa - nie wiem ponieważ
    "tasiemka"
    jest uszkodzona w połowie długości, więc nawet jej nie podłączam do płyty głównej.