    From: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mysz z długim ogonem
    Date: Tue, 12 Feb 2019 23:24:57 +0200

    > Też tak mam z niektórymi portami USB bo ich obciążalność jest
    > ograniczona. Najprościej wsadzić ustrojstwo od tej myszy bezprzewodowej
    > w inny port USB, jesli masz. Jesli jest on na innym hubie
    > (koncentratorze) to powinno pomóc. Jeśli jest tylko jeden hub, to można
    > też kupić wspomniany gdzieindziej hub (zewnętrzny) z własnym zasilaniem.

    > Nie wiem, ale zawsze możesz przeciez dokupić jakiś przedłużacz (kabel usb).
    > https://allegro.pl/oferta/kabel-usb-2m-przedluzacz-m
    esko-zenski-usb-2-0-6674147226

    > 0.5-1m pewnie wystarczy.

    Ja już nie moge sobie wyobrazic korzystania z myszy na sznurku.
    Juz parę lat (może z 10) mam mysz radiową na USB, Odbiornik wetknięty do
    USB. Mysz mozna wyłączyć (na spodzie jest taki suwaczek) oraz drugi
    przycisk do ustawienia pracy myszy (np., zeby kursor nie latał jak
    wściekły itp.) Baterie mam na zmianę i ładuję w specjalnej ładowarce.
    Chciałam kupić taką samą myszkę (żeby mieć drugą w razie czego), ale
    nigdzie nie ma :-(
    Kupiłam raz w Carrefourze też jakąś radiową, ale w domu okazało się, że
    odbiornik był jakoś dziwnie za duży i nie chciał wejść do gniazdka USB.
    W takim razie nie wiem w jakich komputerach mogą być większe gniazdka do
    dongli,czy odbiorników radiowych itp.

    --
    animka