    From: Saiko Kila <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
    Date: Thu, 13 Oct 2016 22:06:31 +0200

    Proces PiteR <e...@f...pl> zwrócił błąd:

    16-060.txt

    > świetnie
    >
    > czy klawiatura jeszcze się trzyma czy też złamana?
    >
    > "Powerful 2.4 GHz wireless as reliable as a corded connection.
    > 30 foot range. Work at your desk or across the room. Auto-frequency
    > switching virtually eliminates dropouts even in the busiest wireless
    > environments. 128-bit AES keyboard encryption keeps your information
    > secure"

    Na razie się ponoć trzyma, ale ponieważ hakerzy wysyłają informacje do
    producenta kilka miesięcy przed ujawnieniem publicznym (jak są
    grzecznymi chłopcami), to może się okazać że się już nie trzyma.

    Problem z myszami jest taki, że można nią udawać klawiaturę, czyli
    klawiatura w ogóle nie musi być hakowana jeśli się shakowało mysz.

    Ta shakowana mysz z linka nawiasem mówiąc to właśnie M310 o której
    pisałem w poście obok.

    Tu jest link z częścią urządzeń wrażliwych na hacka MouseJack (udawanie
    klawiatury):
    https://www.bastille.net/affected-devices

    Przy czym ponoć nowe firmware logitechowe ma temu zapobiegać. Inne firmy
    zdaje się olały problem.

    --
    Saiko Kila
    I merely remarked that in my harem she would be the third or even the