    From: Aristide Torchia <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
    Date: Fri, 14 Oct 2016 14:36:16 +0200

    W dniu 2016-10-13 o 16:47, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Sebastian Biały
    > naskrobał(a):

    > Wygląda to tak. Jeden z komputerów to XP Embedded po chińsku z programem do
    > obsługi USG, drugi komputer to Win 7 polski z programami do obsługi
    > pacjentów. To wszystko stoi w jednym rogu gabinetu, a biurko z kalwiaturą i
    > myszką oraz monitorem w drugim rogu gabinetu.
    > Do Win 7 podłączone sa trzy monitory i tak to działa.
    > Doktor wymyślił sobie ostatnio że ma wolną myszkę USB i chce ja podłączyć
    > do XP żeby prrzy tym USG mieć mniej kabelków. Po kilku bojach udało się
> [...]
    Cześć,

    A może programowy KVM by się sprawdził? Wprawdzie ja używałem na 2
    monitorach stojących obok siebie a podłączonych właśnie do 2 kompów.
    Korzystałem na codzień z Input Directora, testowałem też Muliplicity
    (łatwiejszy w konfiguracji)

    Multiplicity 3
    http://edgerunner.com/multiplicity

    Input Director