  • Data: 2017-07-22 01:34:02
    Temat: Re: NOM - co się z tym stało?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnon4vci.4bo.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Napisałem, że ten kto nie zapłacił, *NIE* miał komornika na głowie.
    > Tak było. Nie mam pojęcia ilu ludzi wpłaciło NOM-owi kasę na konto,
    > ale skoro Ojcu Dyrektorowi wpłacają, to może im też.

    No, ja zapłaciłem, ale wyszedłem z założenia, że skorzystałem, więc za
    wyświadczone dobro wypadało by się zrewanżować innym dobrem (którego wszyscy
    i tak mają za mało). Inna sprawa, te J.T., ale ich tak niewiele było, że
    niech mają. Jakieś 20 zyla chyba było. Ale ja to z tych, co kasują bilet po
    wejściu do tramwaju. Można by więc sprzeczać się o dokładną wysokość opłaty
    i sposób jej naliczania... Ja tam nie lubię formalności, jestem kotem, co
    woli wejść na drzewo i popatrzeć na ptaszki, łapać nie muszę
    https://www.youtube.com/watch?v=Qq3gEjx5_24
    https://www.youtube.com/watch?v=4wtOCmRFLHI.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,