  • 351. Data: 2020-04-03 20:13:01
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 09:52:52 +0200, collie wrote:

    > Gdy Cię upomniano, iż Niemcy piszesz małą literą, to teraz nawet świat
    > piszesz dużą. Dobry chłopek...
    > eee, chłopak.

    wreszcie swiat jest duzy ;)

  • 352. Data: 2020-04-03 20:15:00
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 10:59:47 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Przed kundlu powinien być przecinek ;-DDDD

    on to powiedzial bez oddechu

  • 353. Data: 2020-04-03 20:36:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-03 o 19:50, andal pisze:

    > moze warto przygotowac sie na nastepna zaraze

    Skoro przetrwam tą to bardziej kosztowne przygotowania na następne
    będą rozrzutnością.

    Pozdrawiam

  • 354. Data: 2020-04-03 20:57:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-03 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > I co daje takie zawieszenie?

    Nie płacisz ZUS w tym czasie.
    Jak ktoś nie ma konkretnych kosztów stałych, to jest to dla niego
    największa oszczędność.

  • 355. Data: 2020-04-03 21:47:51
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 20:36:25 +0200, RadoslawF wrote:

    > Skoro przetrwam tą to bardziej kosztowne przygotowania na następne będą
    > rozrzutnością.
    >

    > Pozdrawiam

    chcesz zaoszczedzic to mozesz zapisac sie na eutanazje ;)

  • 356. Data: 2020-04-03 21:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > bo na plastyku wirus moze zyc 72 godziny
    >
    > a na ludzkiej skurze odrazu zdycha, cos co trudno pojac

    nie za bardzo rozumiem, co chciałes przez to powiedziec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 358. Data: 2020-04-03 21:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Nie płacisz ZUS w tym czasie.
    > Jak ktoś nie ma konkretnych kosztów stałych, to jest to dla niego
    > największa oszczędność.

    Zgoda. Tyle ze dla wielu podmiotów ZUS teraz tez jest zawieszony na 3
    miesiace wiec jaki sens zawieszania?
    No chyba ze zawiesiły te podmioty które sie na zwolnienie nie łapały...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 357. Data: 2020-04-03 21:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > powiedzialbym ze mniejszy zysk bo nie mozna stracic czegos czego sie
    > nie mialo, nadwyzke mleka mozna zutylizowac

    Ale to mleko nie jest uzyskiwane za darmo... Kosztuje prace ludzi,
    energie, pasze dla krów.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 359. Data: 2020-04-03 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > czy to ci nie wystarcza
    >
    > https://www.worldometers.info/coronavirus/country/po
    land/

    Ja mowie o wszystkich zgonach a nie tych zaraportowanych jako koronne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 360. Data: 2020-04-03 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Nic. Tacy nie mogą zawieszać (jeżeli mają pracowników).

    Rozumiem, dzieki.
    A jak nie maja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."