    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [NTG], ale pośmiać się można z Disco Very Kanał..
    Date: Thu, 15 Oct 2015 11:22:13 +0200

    Am 06.10.2015 um 01:36 schrieb s...@g...com:
    > Z tym "pośmianiem" to trochę tak na wyrost, bo nie ma nic "do śmiacia". Byłem w
    zeszłym tygodniu u Rodziców i z ciekawości wyklikałem pilotem Disco-Very. Odmian tych
    "disco" jest trochę. Natywne, znaczy się zwykłe gdzie pokazują jak np. kilku facetów
    zbiera ze śmieciowiska śmieci i robi z tego... w zasadzie wszystko co nadaje się na
    wy..rdolenie tego zaś na śmietnik.

    > ŁOłł !! Mamy jeszcze Science Disco Very Channel!! Hmmm, by się wydawało kanał
    popularnonaukowy, powinno być ciekawe.. Nic bardziej złudnego !!

    > W zeszłym tygodniu zawijali o konstrukcji A380. Temat cholernie ciekawy!!
    >
    > I nagle słyszę o "WingLED'ach". Wiem co to są (ale to do Pani Nędzy są Winglets a
    nie LED'y), wiem jak ma to wpływ na aerodynamikę, i ostatecznie wiem, że są to
    skrzydełka/skrzydliki ( po angolsku WINGLETS ).

    > Czyżbym się przesłyszał? Z uwagą słucham lektora dalej.. Niestety Nie, nie
    przesłyszałem się :(( Lektor dalej p...li głośno i wyraźnie o Wing-LED'ach..

    > W innym programie Disco-Very też fandzolili o pewnej lotniczej katastrofie.
    Katastrofa była spowodowana błędnym odczytem. Czego? Altimetra, w/g Disco - Very.
    Nawet nie chcę myśleć jakby geniusze z tej stacji przetłumaczyli (w kontekście
    awiacji) "Rotate".

    > Czyż do Pani Nędzy nie stać ich na autoryzowanie tłumaczeń przez byle absolwenta
    Wyższej Szkoły Zawodowej? Biorąc tanich durni za tłumaczy, przerywając program co
    chwila reklamą podpasek i biorąc od abonamentów kasiorę abonencką robią se z owych
    jaja.

    > Ja tego nie mam, miał nie będę, zwracam ino uwagę. Nie moje siano, róbta co chceta,
    ino nie marudzić że Was rzydy okradają.

    > Zrezygnować z CNN,BBC, Disco-wuj wie co, itp... !!

    Wersja niemiecka jest też do pupy. Zresztą czasem nadają u nas wersje
    dwujęzyczne i jak przełączam na wersję oryginalną to też są takie
    bambole, że aż brzuch ze śmiechu boli.

    1. Reportaż z fabryki samochodów. Coś dłubałem przy kompie, telewizor
    grał w tle. Cały czas słyszałem coś o dżessi. Chodziło o chasis.

    2. tłumaczenie 'to control' jako kontrola.
    3. technika i technologia pieprzy się już w normalnej mowie, ale DVC
    jest w te klocki też dobry.
    4. Przeliczanie stopni F na C: czasem po prostu tylko jednostki zmieniają.
    5. J.W. z milami, stopami i yardami

    Ostatnio oglądam Man vs Viral. Już w wersji oryginalnej są niesamowite
    błędy merytoryczne. A "idioci z ulicy" jakieś ochy i achy do niebios
    kierują. Tych chyba z łapanki biorą. Dowód na to, że też brytyjczycy
    mogą być idiotami i zarabiać pieniądze.

    Ale fajny program na dobranoc.

    Waldek