    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [NTG], ale pośmiać się można z Disco Very Kanał..
    Date: Thu, 15 Oct 2015 11:45:20 +0200

    news:3073e30e-2b6a-4879-8fa8-9ffae75bbd5a@googlegrou
    ps.com...
    Z tym "pośmianiem" to trochę tak na wyrost, bo nie ma nic "do śmiacia".
    Byłem w zeszłym tygodniu u Rodziców i z ciekawości wyklikałem pilotem
    Disco-Very. Odmian tych "disco" jest trochę. Natywne, znaczy się zwykłe
    gdzie pokazują jak np. kilku facetów zbiera ze śmieciowiska śmieci i robi z
    tego... w zasadzie wszystko co nadaje się na wy..rdolenie tego zaś na
    śmietnik.

    ŁOłł !! Mamy jeszcze Science Disco Very Channel!! Hmmm, by się wydawało
    kanał popularnonaukowy, powinno być ciekawe.. Nic bardziej złudnego !!

    W zeszłym tygodniu zawijali o konstrukcji A380. Temat cholernie ciekawy!!

    I nagle słyszę o "WingLED'ach". Wiem co to są (ale to do Pani Nędzy są
    Winglets a nie LED'y), wiem jak ma to wpływ na aerodynamikę, i ostatecznie
    wiem, że są to skrzydełka/skrzydliki ( po angolsku WINGLETS ).

    Czyżbym się przesłyszał? Z uwagą słucham lektora dalej.. Niestety Nie, nie
    przesłyszałem się :(( Lektor dalej p...li głośno i wyraźnie o
    Wing-LED'ach..

    W innym programie Disco-Very też fandzolili o pewnej lotniczej katastrofie.
    Katastrofa była spowodowana błędnym odczytem. Czego? Altimetra, w/g Disco -
    Very. Nawet nie chcę myśleć jakby geniusze z tej stacji przetłumaczyli (w
    kontekście awiacji) "Rotate".

    Czyż do Pani Nędzy nie stać ich na autoryzowanie tłumaczeń przez byle
    absolwenta Wyższej Szkoły Zawodowej? Biorąc tanich durni za tłumaczy,
    przerywając program co chwila reklamą podpasek i biorąc od abonamentów
    kasiorę abonencką robią se z owych jaja.

    Ja tego nie mam, miał nie będę, zwracam ino uwagę. Nie moje siano, róbta co
    chceta, ino nie marudzić że Was rzydy okradają.

    Zrezygnować z CNN,BBC, Disco-wuj wie co, itp... !!

    Szacun, że udało Ci się obejrzeć kawałek zwykłego programu. Ja zwykle
    trafiam na reklamy, zajawki następnych programów albo autopromocję.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba