  • 1. Data: 2015-03-03 23:16:45
    Temat: NTG czyli skuteczna walka z głipotą w internecie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Tak się zastanawiam...w świetle paru ostatnich spotkań z głupkami w
    internecie...

    Od czasu do czasu trzeba by kogoś wrzucić do killfila, ale - sprawa
    tylko pozornie jest prosta. Mam parę komputerów (2 w domu, ze 3 w
    robocie). Wszędzie używam thunderbirda, dodatkowo jeden z komputerów to
    mac ( z niego piszę teraz).

    No i kuśwa,przecież nie będę na każdym komputerze osobno robił reguł, bo
    czasu nie mam na takie rzeczy...I w efekcie potem ten i ów mi wyłazi ze
    swoimi mądrościami.

    Może znacie jakieś rozwiązanie "systemowe", żeby toto jakoś się via
    internet aktualizowało na wszystkich komputerach ?
    Jeszcze nie szukałem, ale jakoś nic takiego mi się nie kojarzy.
    Ale może jednak ?

  • 2. Data: 2015-03-04 21:02:56
    Od: ZeN <z...@n...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 23:16, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > No i kuśwa,przecież nie będę na każdym komputerze osobno robił reguł, bo
    > czasu nie mam na takie rzeczy...I w efekcie potem ten i ów mi wyłazi ze

    Może wersja thunderbirda portable - sam używam z powodzeniem na
    zewnętrznym dysku na kilku różnych kompach. Choć faktycznie na różnych
    platformach może być kiepsko.

    ZeN

  • 3. Data: 2015-03-05 08:28:42
    Od: "Digital" <D...@w...pl>

    NTG BARANIE

  • 4. Data: 2015-03-05 17:52:08
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 08:28, Digital pisze:
    > NTG BARANIE
    Ale błysnąłeś :(

  • 5. Data: 2015-03-05 18:22:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 05.03.2015 o 08:28, Digital pisze:
    > NTG BARANIE

    Stół, nożyce.

  • 6. Data: 2015-03-05 18:34:09
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>