  • Data: 2015-10-09 16:19:27
    Temat: Re: Na czym archiwizować?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-09 o 14:00, jureq pisze:
    > Jeżeli jednak chcemy używać czegoś takiego jako backupu, to naprawdę duża
    > szybkość jest konieczna. Będzie ona potrzebna nie do kopiowania, a do
    > odtwarzania po awarii, gdy będziemy musieli szybko ściągnąć np dane z
    > kilku lat.

    Terefere.

    Te dane z kilku lat to na przykład 200GB.

    Przy prędkości rzędu 10 MB/s to jakieś 5.5 godziny. To kłopot jakiś?

    Samo instalowanie systemu i kilku programów to pół dnia roboty.
    Te 5 godzin na pewno można poczekać - ciesząc się, że ma się kopię
    bezpieczeństwa.

    Ja kiedyś straciłem dysk z całą moją życiową historią.
    Strata nie do odzyskania. Ciągle tego żałuję mimo, że minęło już 20 lat.
    Była tam cała moja twórczość artystyczna jako nastolatka i studenta.

    --
    MN