  • Data: 2019-06-19 22:22:28
    Temat: Re: Na które SSD jest 5 lat gwarancji?
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Ale defragmentacja HDD ma znaczenie dla szybkości odczytu dysku źródłowego, czyli
    przyspieszenia całej operacji przeniesienia
    systemu.
    Swoją drogą zobaczyło mi obudowę USB 3.0 jako 2.0, jakiś błąd sterownika, stąd
    transfer z zwyczajowym dla USB 2.0 tempie gigabajta
    na minutę, gdy się zorientowałem to wolałem już nie przerywać procesu.
    Pytanie:
    Czy przy klonowaniu bez Windows czymś podobnym do Clonezilla Live (Acronis Live itp.
    itd.) zewnętrzna obudowa USB 3.0 będzie
    pracować jak 3.0, czy jak 2.0 (bo nie załadowane sterowniki 3.0)?
    BIOS ma natywną obsługę USB 3.0?

    Włączyłem poprzez Samsung Magician usługę Rapid, benchmarki wzrosły sześciokrotnie
    ;-))

    -----