  • Data: 2017-08-24 15:55:11
    Temat: Re: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 11:00:41 UTC+2 użytkownik T.
    napisał:
    [...]
    >Chłopaki, ja nie wiem na jakich źródłach sie opieracie ale w praktyce
    >rewolucja przemysłowa nie podnosiła bezrobocia a poprawiała warunki
    >pracy.
    >Jakims cudem i w brytolandzie i na sląsku i w chinach i indiach
    >ludzie prą do tych industrialnych miast bo tam sie lepiej żyje.

    Bo nie od dzis wiadomo, ze lepszy maly handelek niz duza produkcja :-)

    >Dziś też jakos mimo że mase rzeczy sie automatyzuje i komputeryzuje
    >to ludzie jednak sobie zajęcie znajduja i nadal bezrobocie nawet w
    >najbardziej rozwinietych krajach jest na poziomie 5-7-10% a to co u
    >nas uskuteczniono obalając w latach 90-tych kopalnie, huty,
    >przędzalnie mocno przeczy waszym sugestiom.

    Ponoc dawne fabryki w Lodzi zatrudniaja teraz wiecej osob, gdy je
    przerobiono na galerie handlowe ... ale nie moga wszyscy tylko
    handlowac.

    >Mozecie pokazac lawinowe wzrosty bezrobocia które są spowodowane
    >postępem technicznym a nie krachami finansowymi?

    No ale Nokia juz telefonow komorkowych nie produkuje, ani Ericsson,
    ani Siemens ... Chinczycy robia to lepiej, a europejscy pracownicy na
    bruk ?

    J.