-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Na przejezdzie
Date: Fri, 12 Apr 2019 18:14:57 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <q8qdhu$p8u$7@node1.news.atman.pl>
References: <ac5zu0eavln4.u61y78ggs6w2$.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1555085694 25886 83.142.196.21 (12 Apr 2019 16:14:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Apr 2019 16:14:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <e...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654388
[ ukryj nagłówki ]W dniu 12.04.2019 o 07:28, p...@g...com pisze:
> --trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
>
>
> automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie
systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie
wciaz sie wykladaja
Generalnie to jest to w _nowych_ realizacjach doś dobrze rozwiązanie -
jak coś nie działa prawidłowo to mechanik dostaje sygnał na topach
(tarcze ostrzegawcze przejazdowe) i czoło pociągu przejeżdza przez
przejazd 20km/h. IMHO największym problemem jest, że w skutek zaszłości
sprzed dwóch stuleci zepsuta sygnalizacja nadaje sygnał "droga wolna".
BTW - zanim ktoś mnie opierdoli, że mam zawsze sięzatrzymać i sprawdzić
to napiszę, ze tak właśnie styaram się robić, ale nie po to wydano na to
kupę kasy, żeby nie pełniło defacto żadnej funkcji. W czechach jak
wszystko jest ok to miga białe światło, co w połaczeniu z podniesionymi
zaporami zanczy nie ma vlaka, w Niemczech jak zwolniłem przed rogatkami
to mnie strąbili - i rzeczywiście - oni przejeżdzają na pełnej kurwie.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=