    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <580773f9$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5809e86a$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Na razie zabawka
    Date: Mon, 24 Oct 2016 10:50:13 +0200

    dyskusyjnych:c44d1eab-effa-473b-9afb-a8f8acd9d870@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 21 października 2016 19:05:31 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >W takich przypadkach widać że firma ma ludzi odpowiedzialnych za
    >tworzenie marki, którzy nie powinni nimi być.

    Ale to sie dowiadujesz po fakcie :-)

    >O właśnie! Czyli cały biznes w danym mieście. Ile byś nie włożył
    >wysiłku w niezrozumienie tego co ja piszę, w końcu i tak zatrybisz.

    Hyundai byl w Seulu, Daewoo byl w Seulu, KIA tez w Seulu.

    >Na eksport.

    Hm,
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Familia#Kia_Bris

    -pod wlasna marka sie trudniej eksportuje,
    -maly ten eksport, i mala produkcja.

    >Do dzisiaj większość Koreańczyków wierzy w to, że nowe samochody
    >wysyłane do Stanów albo Europy są lepiej wykonane niż te same
    >sprzedawane w >Korei. A w rzeczywistości jest odwrotnie. Koreańska
    >wersja projektora który ostatnio kupiłem ma 3D, a amerykańska i
    >europejska nie ma.
    >Koreańska jest droższa.

    Doswiadczen z elektroniki nie przekladalbym na samochody.
    W miedzyczasie zreszta Korea stala sie przodujacym producentem tejze
    elektroniki.

    A typ tego projektora na pewno ten sam ?

    >No ale zdecyduj się o czym chcesz pisać: o teraźniejszości,
    >przeszłości, czy różnicach między jednym a drugim.

    Na moj gust, to standard zycia tam podnosil sie od 1955, a nie od 20
    lat ...

    >Niewiele by dały, z wielu powodów. Jeśli chcesz policzyć ile
    >pieniędzy zostaje w kieszeni po zapłaceniu za koszty życia, to Korea
    >nie będzie różnić się od >Europy, przynajmniej w takiej grupie w
    >których ja jestem, znaczy inżynier.

    Tak ten swiat urzadzony - robisz, robisz, i g* z tego masz.
    Bo jakbys mial za duzo, to by ci sie robic odechcialo :-)

    Oczywiscie rozny jest poziom tego g* :-)

    I tu wracamy do kwestii robotow ... coraz mniej osob musi pracowac...

    >Brawo, udowodniłeś że w Polsce ludzie mają się tak jak w Niemczech
    >:-)
    >To jeszcze wytłumacz skąd różnica w przypływie i odpływie migrantów.

    a) wielu w kraju nie moglo liczyc na te 4000zl, taka srednia to
    zreszta od niedawna,
    b) niektorzy pojechali tam zarobic - mieszkaja w jednym pokoju, i
    licza ile odlozyli.
    Zarobia, to wroca ... albo i nie, jak w miedzyczasie stwierdza,
    ze tam sie zyje lepiej.
    c) jak pisalem - rozny poziom tego g* - z tego co zostanie w Niemczech
    bedzie cie stac nowy samochod, a w Polsce na nastoletni po Niemcu.
    d) no i koniec koncow - warto pomyslec o emeryturze. W Polsce zarobisz
    na 1000zl, w Niemczech na 1000 euro.

    >A czego to dowodzi?

    Ze dzis moglby kolonizator cos zostawic ...

    >Chcesz mi udowodnić że tak było w Korei w latach 60tych?
    >To przyjedź i znajdź chociaż jeden egzeplarz klasycznego samochodu.
    >Wszędzie na świecie największy szpan to odpicować starego gruchota i
    >się nim >bujać po mieście. W Korei nie ma starych gruchotów, bo stare
    >koreańskie samochody już dawno zostały przetopione na żyletki w
    >amerykańskich i >europejskich hutach.

    www.allegro.pl
    Zobacz ile jest maluchow na sprzedaz.

    Nie kazdy "klasyk" wart jest picowania. To zreszta i tak sa pojedyncze
    sztuki.

    A takze ciekawostka - Daewoo lanos czy fiat siena.
    Tego sie w kraju setki tysiecy sprzedalo ... i gdzie sie to podzialo ?

    >W 1944 były duże obszary Polski gdzie to był jedyny ratunek od głodu.
    >W 1945 też, aż komuniści to przerwali.

    >Mogła to nie znaczy odbudowała. Dość szybko to nie znaczy
    >wystarczająco szybko.

    Skoro komunisci dostawy przerwali, a kraj glodem nie przymieral, to
    znaczy, ze sie jednak odbudowala :-)

    Duzo nie trzeba - ziarno na zasiew, po roku juz bedzie z wlasnych
    plonow, trzoda po kolejnym roku czy dwoch, trzeba tylko koni z Unrry
    do roboty i materialow budowlanych na obory.

    To juz nie ten poziom terroru.

    J.