    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Date: Tue, 07 Jan 2014 00:50:28 +0100

    W dniu 2014-01-06 14:30, KS pisze:

    > podejmowanie decyzji by wsiadać nachlanym i prowadzić?
    > Łysy bezmózgi co ma do stracenia? Tylko wolność. Motorniczy np.
    > żywiciel rodziny, dzieci na wychowaniu i zona na utrzymaniu. Jeżeli
    > strata tego nie jest odstraszająca, to co? Kula w łeb?

    Mam olbrzymią prośbę. Wróć do tego swojego poszczekiwania za 5
    miesięcy albo równo za rok. i porównaj staty KGP w zakresie
    pijanych kierowców (morderców, rzecz jasna) z stycznia 2014 ze
    styczniem 2013.

    Bardzo gorąco cię o to proszę. Bo moim zdaniem (jestem ze
    wschodu, a lubię wypoczywać np w górach) liczba ludzi "pijanych
    jak bela, w tym mnie - alkoholika mordercy, jest constant, a
    "szał medialny polega aktualnie na tym, że temat jest chwytny i
    co do zasady trwa sezon ogórkowy. Sam osobiście ze smutkiem
    spoglądam na kalendarz, który mówi mi, że właśnie minęło równo
    20 dni wolnego (miesiąc roboczy) jak nic nie robię (długi łikend
    17 dniowy był przeliczany: 7 dni za 17 dni wolnego, ja wziąłem
    bity miesiąc roboczy).

    IMHO - w statystykach KGP styczeń 2014 będzie obfitował na równi
    w ofiary śmiertelne "pijaków" ze styczniem 2013, jeśli nie
    będzie ich mniej ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90