    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Jan 2014 17:24:37 -0800 (PST)
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 01:15:43 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > Ale co to za różnica w dramacie gdy członka rodziny zajebie ci
    >
    > trzeźwy kierowca czy pijany kierowca ??? Nie kumam. Drewniana
    >
    > cegła w drewnianym kościele lepsza od cegły niedrewnianej, a
    >
    > tylko przysłowiowej ?
    >

    > Śmierć jest kurwa śmierć. Jest trup, jest sprawca. Poglądy
    >
    > polityczne sprawcy nie mają znaczenia. Trupa swoim
    >
    > popierdywaniem o alkoholu nie obudzisz.

    > Może niedoświadczony jestem życiowo. Może ilość pogrzebów na
    >
    > którch byłem jest za mała. Ale jebany trup to jebany trup. A
    >
    > statystyki policyjne twardo pokazują, że na drogach zabijają

> [...]

    masz racje. Trup to trup i życia mu się nie wróci. Zabijają i pijani i trzeźwi. To
    wyeliminujmy najpierw tych pijanych. Mniej ich jest to łatwiej powinno pójść. Policja
    nabierze doświadczenia sądy też i wezmą się za trzeźwych kierowców co zabijają.
    Doświadczenie jest miarą poznania Świata. Niech ćwiczą na pijanych. Łatwiej im będzie
    można na początku jakieś niedociągnięcia wybaczyć.