  • Data: 2019-04-15 06:59:59
    Temat: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Zyskuje się na sprawności. Silnik nie musi napędzać bezpośrednio kół
    > ale może ładować baterie silnika elektrycznego, które są buforem
    > pozwalających optymalizować zakres pracy silnika spalinowego.

    mowisz ze dodanie kolejnego elelemtu który nie ma sprawnosci 100% podnosi
    sprawnosc całego układu?
    Hmm...
    Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale przeciez hybryda nie działa tak, ze
    spalinowy silnik ładuje tylko aku, on takze napedza koła...

    > Ponadto silnik spalinowy w hybrydzie jest znacznie prostszy, mniej
    > wysilony (np. 1.5 w Yarisie ma 74 KM), mniej awaryjny.

    Czyli doszlismy do wniosku ze wysilanie silników i obudowywanie ich
    dziesiatkami dodatkowych czesci nie ma sensu? Wow... :)

    > Mnie to zachęca. Postanowiłem, że następny mój samochód to będzie
    > hybryda. Nie zamierzam Was na siłę przekonywać.

    Na siłe to nie. Ale ja cały czas szukam merytorycznych argumentów.

    --
    Pozdrawia... Budzik