    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Najtańszy stary aparat cyfrowy z małą głębią ostrości
    Date: Tue, 03 May 2016 08:00:45 +0200

    W dniu 01.05.2016 o 19:02, ToMasz pisze:
    > witam
    > chciałbym pstryknąć fotkę rowerowi. rower ma być na cały kadr, ostro ma
    > być na 1 metrze, ale 2 metry dalej - mgła. Mam do dyspozycji sony alfa
    > a200 i płaski stały obiektyw. alfą w zasadzie daję radę, ale nie do
    > końca. albo ostry obszar jest za mały, albo rozmyte tło nie tyle jest
    > rozmyte, co lekko nie ostre. pozatym... mam do dyspozycji to trochę nie
    > wygodne. wolałbym mieć zawsze pod ręką. tani, stary, żeby mi nie było
    > żal. Miałem kiedyś minoltę z1. tam też dało się zrobić małą głębię, ale
> [...]
    Dziękuję Panom za odpowiedź, ale ja bym wolał wydać na aparat ze szkłem
    stówkę, a nie tysiaka. to zrobiłem minoltą z1, która teraz kosztuje
    właśnie stówkę.
    http://iv.pl/images/31227477262078829739.jpg
    Tyle że tak naprawdę z tej minolty byłem średnio zadowolony, stąd pytam
    na grupie. Może olek 560 UZ? A może jeszcze coś innego 10 lat temu
    zbierało lepsze oceny?

    ToMasz

    Ps
    Jak konała minolta? Z tego co pamiętam, sony kupił "gotowca" i nazwał go
    alfa 100. Wiec czy były na rynku minolty lusterkowe z takimi samymi
    obiektywami jak dzisiaj ma sony alfa?