    Date: Tue, 23 Sep 2014 23:08:58 +0200
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Namiot bezcieniowy do fotografowania bizuterii

    W dniu 2014-09-23 20:07, XX YY pisze:

    > mozesz zapodac jakies przyklady wlasnorecznie robionych zdjec biizuterii ?

    Biżuteria to nie tylko złoto, srebro czy inny pallad :-)
    Robię dla zabawy biżuterię ze szkła (fusing), a tu kolor ma decydujące
    znaczenie. Gówniane światło z "energooszczędnej żarówki" za 5 złotych
    robi sieczkę z koloru.
    Nie mam humoru na kolejną bezsensowną dyskusję, życzę powodzenia przy
    "pracowaniu nad kolorem" ze światła, które "nie jest decydujące".

    P.P.

    PS. Zdjęcia też robię dla zabawy. Nie po to, aby kogokolwiek do
    czegokolwiek przekonywać.