  • 51. Data: 2020-04-10 13:21:40
    Temat: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Cos takiego ?
    > https://sklep-pneumatyczny.pl/zawory-sterowane-joyst
    ickiem/13932-zawor-reczny-z-joystickiem-g-322a-06-3-
    2-nc.html

    Tak mniej więcej. Jest tego dużo, a jeśli ktoś już ma we fabryce
    pneumatykę, to o taki niepotrzebny zawór przeważnie jest łatwiej,
    niż o szprychę rowerową albo szpulkę od nici.

    --
    Jarek

  • 52. Data: 2020-04-10 13:38:06
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2020-04-09 o 18:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Roman Rogóż"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > [...]
    -wycieraczek-i7418434450.html

    > Super rada ... o ile da sie to jeszcze kupic :-)

    https://archiwum.allegro.pl/oferta/zil-157-silniczek
    -wycieraczek-pneumatyczny-nowy-i4010236549.html

    ZIŁ 157 SILNICZEK WYCIERACZEK PNEUMATYCZNY NOWY (4010236549)

    Kup teraz: 200,00 zł

    Nie było ofert kupna

    Zakończona o 20:15 dnia 27.03.2014 r.

  • 53. Data: 2020-04-10 13:42:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    ickiem/13932-zawor-reczny-z-joystickiem-g-322a-06-3-
    2-nc.html

    >Tak mniej więcej.

    To najtanszy z oferty ... i chyba jednak nie najlepszy - ale moze sie
    nada, jesli bedzie silownik ze sprezyna powrotna.
    Czyli raczej 130zl, przynajmniej w tym sklepie.

    > Jest tego dużo, a jeśli ktoś już ma we fabryce
    >pneumatykę, to o taki niepotrzebny zawór przeważnie jest łatwiej,
    >niż o szprychę rowerową albo szpulkę od nici.

    A tu mozesz miec racje ... choc jak ktos tylko uzywa narzedzi,
    to moze nie miec silownikow, zaworow itp ...

    J.

  • 54. Data: 2020-04-10 13:42:49
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2020-04-10 o 13:38, Roman Rogóż pisze:
> [...]
    -wycieraczek-pneumatyczny-nowy-i4010236549.html

    >  ZIŁ 157 SILNICZEK WYCIERACZEK PNEUMATYCZNY NOWY (4010236549)

    UPS
    teraz zauważyłem koniec marca ale 2014 :)

  • 55. Data: 2020-04-10 14:28:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    > moze sie nada, jesli bedzie silownik ze sprezyna powrotna.
    > Czyli raczej 130zl, przynajmniej w tym sklepie.

    Pierwsze guglnięcie dało mi to:
    https://allegro.pl/oferta/zawor-pneumatyczny-reczny-
    bistabilny-5-2-1-4-8934111623
    Czyli 69 złotych. Przyznam, że te pięć dych wziąłem z sufitu, na
    podstawie rzędu wielkości zapamiętanych cen. I dalej nie widzę,
    by ważną kwestię stanowiło 50, 69, 120 czy 130 zł. Tanio jest.

    > A tu mozesz miec racje ... choc jak ktos tylko uzywa narzedzi,
    > to moze nie miec silownikow, zaworow itp ...

    Po prostu mam rację. Jak się ma sporą instalację, to rozsądek
    podpowiada, by trzymać części zapasowe na miejscu. Zwłaszcza,
    że rodzajów tych klocków nie jest wiele. Poza tym pytający sam
    chciał narzędzie strugać. I zadał pytanie na takiej grupie.

    --
    Jarek

  • 56. Data: 2020-04-10 15:02:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Pierwsze guglnięcie dało mi to:
    >https://allegro.pl/oferta/zawor-pneumatyczny-reczny
    -bistabilny-5-2-1-4-8934111623
    >Czyli 69 złotych.

    Ciekawe. Fabrycznie nowy ... ale cena chyba okazyjna.
    No ale kolega potrzebuje jedna sztuke okazyjnie :-)

    >Przyznam, że te pięć dych wziąłem z sufitu, na
    >podstawie rzędu wielkości zapamiętanych cen. I dalej nie widzę,
    >by ważną kwestię stanowiło 50, 69, 120 czy 130 zł. Tanio jest.

    Ja tam wlasnie pamietalem troche wyzsze ceny.
    Skleroza mnie zawiodla, czy ten osprzet mocno potanial ?

    Do tego jeszcze troche akcesoriow typu srubunki i cena wzrosnie,
    ale i tak mowimy o trzech osobach to chyba nie sa to istotne
    pieniadze.

    >Po prostu mam rację. Jak się ma sporą instalację, to rozsądek
    >podpowiada, by trzymać części zapasowe na miejscu.

    Ale nie wiadomo czy ma spora instalacje.
    Moze uzywa sporo recznych narzedzi pneumatycznych, a silownika nie ma
    ani jednego :-)

    >Zwłaszcza, że rodzajów tych klocków nie jest wiele. Poza tym pytający
    >sam
    >chciał narzędzie strugać. I zadał pytanie na takiej grupie.

    Ale pytal o gotowe rozwiazanie.
    I pytal tez "jak to zrobic", czyli chyba nie ma doswiadczenia z
    pneumatyką - i nie ma nawet jakiegos fachowca na miejscu :-)

    J.

  • 57. Data: 2020-04-10 15:19:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale nie wiadomo czy ma spora instalacje.
    > Moze uzywa sporo recznych narzedzi pneumatycznych, a silownika
    > nie ma ani jednego :-)
    [...]
    > Ale pytal o gotowe rozwiazanie.
    > I pytal tez "jak to zrobic", czyli chyba nie ma doswiadczenia
    > z pneumatyką - i nie ma nawet jakiegos fachowca na miejscu :-)

    Pytał o rozwiązanie z siłownikiem pneumatycznym bez elektryki,
    bo z elektryką umie, a bez to sobie nawet nie wyobraża. No więc
    poza zwyczajowym usenetowym gadaniem o wszystkim, dostał również
    konkretne rozwiązanie. Chyba nawet kilka (w zasadzie podobnych).

    --
    Jarek

  • 58. Data: 2020-04-10 21:34:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-10 o 13:42, Roman Rogóż pisze:

    > UPS
    > teraz zauważyłem koniec marca ale 2014 :)

    W 2018 ten sam był nie sprzedany za 50zł.
    Może jeszcze go mieć w gratach. Chyba jest wskazany kontakt.

  • 59. Data: 2020-04-11 17:06:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Apr 2020 03:02:58 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > bydlaczy wychwyt jak z Big Bena,

    Co to jest "bydlaczy wychwyt"? Google wskazuje tylko jeden link....
    do tego posta.

    --
    Marek

  • 60. Data: 2020-04-11 18:33:04
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2020 00:06:58 UTC+9 użytkownik Marek napisał:

    > Co to jest "bydlaczy wychwyt"? Google wskazuje tylko jeden link....
    > do tego posta.

    Nie drąż. Żartowałem tylko. Na początku pierwszą odpowiedź napisałem poważnie, potem
    to już tu wszyscy żartujemy. Jacek musi odkryć trzydrożny-dwupołożeniowy zawór
    pneumatyczny, przełączany popychaczem na tłoczysku siłownika. tiny.pl/7q5m1