  • Data: 2013-07-16 13:36:32
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-16 12:03, AZ pisze:

    > Przykro mi, nie place im nic i jestem z tego powodu bardzo szczesliwy.
    > Nie oferuja nic, wiec za "nic" nie bede placil :-)

    Ale ci co naprawiają oficjalnie chłodnice zmuszeni są tyle płacić i
    takiego tekstu wstawić zusowi nie wstawią.

    Poprowadź tu oficjalna DG to inaczej będziesz śpiewał.
    Dymanie zaczyna się od samej góry i kończy na samym dole jak byś nie
    wiedział. A dla czego nazywa się to dymanie? Bo stawki i obciążenia są
    europejskie, a zarobki polskie.
    Dla tego istnieje szara strefa i tam szuka wielu ratunku. Ja też, by nie
    było.
    --
    Krzysiek