  • Data: 2013-07-16 19:16:49
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 16 Jul 2013 17:00:41 +0200, Krzysztof 45

    > Od dawna widać (po moim bełkocie) ze jestem
    > pedalem i uwielbiam dymanie w dupe.
    > Muszę się dodatkowo tym chwalić.

    Spokojnie z tą samooceną, Krzysiu.

    Jesteś trutniem czy ci się to podoba czy nie (a twoja orientacja i co
    lubisz w zaciszu mnie nie obchodzi). Co więcej, zabierasz klientów, pracę i
    siłą rzeczy utrudniasz działanie firmom, które chcą działać legalnie płacąc
    podatki dając godziwe wynagrodzenie swoim pracownikom -- tylko dlatego, bo
    uznałeś żeś bardziej ciemiężony przez system niż inni i podatków płacić nie
    będziesz. Choć widać wprost, żeś zwykły leń i ciamajda, który najlepiej
    wszystko chciałby mieć podane pod nos. Rezultat grona trutniów (w tym
    ciebie) jest taki, że legalnie działające firmy muszą podnosić ceny usług,
    albo wręcz rąbać klientów w dupę -- w tym ciebie (co jak już napisałeś
    powyżej bardzo lubisz). Tym sposobem kręcisz bacik na własny tyłek, a potem
    pierdolisz farmazony w internecie jak to jest ci źle. Jak to zrozumiesz to
    wróć -- potem się chwal swoją indolencją i tym co lubisz w tyłku.

    --
    Pozdor Myjk