  • 111. Data: 2013-07-18 10:37:33
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, July 18, 2013, 8:12:18 AM, you wrote:

    > Jestes pewien ze "za komuny" tez ?

    Za komuny też. Po komunie wrócił Fundusz Pracy (3%) a potem utworzono
    FGŚP (0.3%).

    > Np w 1975 ?

    Naprawdę uważasz, że nie mam co robić, tylko sprawdzać w ustawach,
    których nazw nawet nie znam?

    [...]

    > No i skonczylismy z najwieksza iloscia rencistow w swiecie :-)

    Raczej z najmniejsza liczbą dzieci. Ja sam mam tylko jedno a mój syn
    nie chce się rozmnażać na razie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 112. Data: 2013-07-18 11:29:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > A czemu mieli? ..

    Bo po to są

  • 113. Data: 2013-07-18 11:31:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-18, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Bo po to są

    No czyli rozwiniecie Zaklad Utylizacji Szmalu jest celne ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 114. Data: 2013-07-18 11:50:42
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    Witam

    5 czy 7 punktów w chłodnicy motocyklowej ostatnio kosztowało mnie 60 pln ,+
    czyszczenie chyba jakaś chemia bo lamelki były pozapychane a teraz nawet cos
    widać :) lub dobry karcher :).
    Jutro może Bede jechał do pracy na 2oo to będzie wiadomo czy się spisali i
    na jak długo.

    Buniek

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
    samochodowa ;-)

    Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
    http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg

    Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
    czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
    tylko ile to warte?

    W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
    nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 115. Data: 2013-07-18 12:25:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > No i nigdy nie zdola stworzyc bo pieniadze sa wydawane na nowe gmachy
    > i premie.

    To jednak nie na emerytów ? Hyhy. Populistyczne pieprzenie ot co.

    Od ZUS nie można się spodziewać pomnażania płaconych składek bo ZUS nie po
    to jest.

  • 116. Data: 2013-07-18 17:02:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,
> [...]
    >FGŚP (0.3%).

    > Np w 1975 ?
    >Naprawdę uważasz, że nie mam co robić, tylko sprawdzać w ustawach,

    Ja tak tylko w kwestii ustalenia czy "za komuny" oznacza "od co
    najmniej 1956"
    czy "od konca lat 80-tych".

    A znalezc nie tak trudno
    Ustawa z 1968
    0007+1987%2401%2401&min=1#
    8.5% zakladu plus 3% pracownika - ale moge sie mylic.
    Plus jeszcze cos na ubezpieczenie spoleczne

    rozporzadzenie z 1968
    0029&min=1
    Skladka na cele emerytalne - 3% - to chyba ta "czesc pracownika"

    >Raczej z najmniejsza liczbą dzieci. Ja sam mam tylko jedno a mój syn
    >nie chce się rozmnażać na razie.

    Ale to teraz. Komuna namnozyla rencistow. Ktorych skierowano do
    roboty, bo na niepelnosprawnych byly dotacje.
    A pelnosprawni na bezrobocie :-)

    J.

  • 117. Data: 2013-07-18 18:16:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Ja tak tylko w kwestii ustalenia czy "za komuny" oznacza "od co
    > najmniej 1956"
    > czy "od konca lat 80-tych".

    Nie przypominam sobie pobierania składek z mojej wypłaty od kiedy
    pracuję. A pierwszą wypłatę odbierałem jeszcze za średniego Gierka...

> [...]
    0029&min=1
    > Skladka na cele emerytalne - 3% - to chyba ta "czesc pracownika"

    Ale pomiędzy 1968 a 1989 rokiem sporo się zmieniło...

    > Ale to teraz. Komuna namnozyla rencistow. Ktorych skierowano do
    > roboty, bo na niepelnosprawnych byly dotacje.

    Nie chciałbyś tej pracy, wierz mi.

    > A pelnosprawni na bezrobocie :-)

    Trochę na pracę czekałem ale ją mam... Jako niepełnosprawny też
    miałbym - za 5PLN/rh

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 118. Data: 2013-07-18 18:31:46
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > w obliczu niskich podatkow i grozby kary ogranicza sie do tych, co lubia
    > sporty ekstremalne, nikt normalny by sie w to nie bawil. O krzywej Laffera
    > slyszal?
    > Panstwo zatrudnia 700000 urzednikow, ktorzy nie tylko niczego nie produkuja,
    > ale w dowod wdziecznosci utrudniaja, zapewne takze Tobie, zycie. Sam ZUS
    > zatrudnia cos kolo 40000 ludzi. Wiecej niz Microsoft.
    > Ilu tak naprawde potrzeba urzednikow do sprawnego funkcjonowania panstwa? Na
    > poczatku lat '90 bylo ich ok. 150000 i jaki mielismy wzrost gospodarczy!

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/2146
    42,jakubiak-kazda-kancelaria-ma-swoje-grzechy.html

    "- Gdyby nie biznes, pani byłaby bez pensji.

    - To nieprawda! Wypracowuję ją jako urzędnik państwowy, wydając panu
    zaświadczenia, by mógł pan prowadzić działalność gospodarczą,
    przygotowując działkę do inwestycji i tak dalej. W sumie to ja panu
    pozwalam pracować."

  • 119. Data: 2013-07-18 19:30:12
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
> [...]
    > W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
    > nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...

    moze poprostu bardziej woli naprawiac miesiecznie 60 chlodnic po 100 niz 200 po
    30...

  • 120. Data: 2013-07-19 00:40:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 18:16:13 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    >
    > Nie przypominam sobie pobierania składek z mojej wypłaty od kiedy
    > pracuję. A pierwszą wypłatę odbierałem jeszcze za średniego Gierka...

    Mogles nie pamietac, jesli zaklad placil hurtem i nie musial Cie
    informowac. Ale klocimy sie ile placil - 45% podstawy, 25% podstawy,
    11.5% podstawy ...

    0007+1987%2401%2401&min=1#
    0029&min=1

    > Ale pomiędzy 1968 a 1989 rokiem sporo się zmieniło...

    Nie az tak duzo, w 75 bylo jakies nieistotne rozporzadzenie, w 83
    istotne, w 87 uchwalono nowa ustawe ...

    > Nie chciałbyś tej pracy, wierz mi.

    a to zalezy jakiej, rozne byly.
    Ale ja o drugiej stronie zjawiska - inwalidow zagonili do roboty, a
    zdrowi sie byczyli przed telewizorem ...

    > Trochę na pracę czekałem ale ją mam... Jako niepełnosprawny też
    > miałbym - za 5PLN/rh

    bo
    a) byl wtedy limit doplat i generalnie najnizsza krajowa zarabiali,
    czy jakos tak,
    b) byl limit zarobkow - skoro zarabiasz wiecej, to nie jestes
    niepelnosprawny :-)
    c) dzis na prowincji i pelnosprawnym placi sie malo.

    J.