  • 261. Data: 2013-08-06 15:03:32
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-07-16 09:56, AZ pisze:
    > Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
    > samochodowa ;-)
    >
    > Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
    > http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg
    >
    > Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
    > czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
    > tylko ile to warte?
    >
    > W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
    > nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...

    Dalej o tym pieprzycie?
    Bo każdy normalny - już by dawno miał albo zrobione, albo zdążyłby
    odskładać kasę i wymienić na nową chłodnicę :)

  • 262. Data: 2013-08-06 15:05:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-06, scobowski <s...@i...pl> wrote:

    > Dalej o tym pieprzycie?
    > Bo każdy normalny - już by dawno miał albo zrobione, albo zdążyłby
    > odskładać kasę i wymienić na nową chłodnicę :)

    Ale juz dawno jest zrobione (za smieszne pieniadze) i jezdzi :-)
    Ale odliczam bo po miesiacu ma sie rozpasc (bo za smieszne pieniadze).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 263. Data: 2013-08-06 17:21:55
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > A gdzie spoleczenstwo ma wpisane na siebie utrzymanie polskich
    > przedsiebiorstw?

    W polskim Prawie.

    > Czemu mieli kupowac u polskich przedsiebiorcow cos drozej skoro mogli
    > taniej?

    Bo oni to sprzedawali łamiąc prawo i okradając polski budżet, z którego
    są finansowane potrzeby społeczne.
    Okradając polski budżet, okradali kupujących oraz samych siebie.
    Ci, którzy kupowali, zadowoleni byli tak jak Ty, że udało im się kupić
    taniej niż w normalnym sklepie. Jedni robili to nieświadomie, a inni z
    premedytacją, wiedząc, ze towar jest nielegalny.

    > Nie mowiac juz o tym, ze przypisales mi okradanie
    > i doprowadzenie do takiej sytuacji, skad ta wiedza?

    Sam się przynznałeś, że jesteś oszustem podatkowym :)

    (W tym zdaniu chodziło o ZUS)
    "Przykro mi, nie place im nic i jestem z tego powodu bardzo szczesliwy.
    Nie oferuja nic, wiec za "nic" nie bede placil :-)"
    "Sam potrafie zadbac o swoje pieniadze i nie potrzeba mi do tego ZUSu."

    Problem w tym, że przyznałeś się do uzyskiwania dochodów, a każdy kto ma
    dochód ma obowiązek odprowadzać składki do ZUS lub KRUS czy to samemu
    jeżeli
    prowadzi DG, czy też poprzez pracodawcę jeżeli jest pracownikiem.

    A tu przyznajesz się oficjalnie, że przymykasz oczy na przekręty i nic
    Cię to nie obchodzi, że ktoś okrada państwo i polskie społeczeństwo.

    "Ten co robi na lewo bez faktury tez placi ZUS czy chce czy nie chce,
    wiec jaki problem?"
    "Nie interesuje mnie co on zrobi z ta kasa, to nie moj biznes."

    Tutaj przyznajesz się, że chętnie byś uczestniczył w złodziejstwie:

    "Jakby jezdzili na benzynie to pewnie bym kupowal od TIRmenow."

    > No i dlaczego 100 PLN to normalne pieniadze a 20 juz nie?

    Chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    Nie twierdziłem, że 100zł to normalna cena, a 20 to już nie.
    Twierdziłem tylko, że nie masz podstaw uważać przedsiębiorcy za
    cwaniaka, dymacza i nieuczciwego tylko dlatego, że zaproponował Ci
    wykonanie usługi w takiej cenie, z któej wykonania mogłeś zrezygnować.
    Uważam, że zarówno 100zł jak i 20zł to uczciwe kwoty jeżeli usługa jest
    wykonana rzetelnie, a przedsiębiorca uczciwie odprowadzi od tej usługi
    podatek.

    > Nie. Robisz z siebie ofiare i uciskanego, jak wiekszosc prowadzacych
    > DG.

    Skończyły Ci się argumenty to atakujesz moją osobę.
    Dalsza dyskusja zbyteczna.

  • 264. Data: 2013-08-06 17:23:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 17:21:55 +0200 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

    > W polskim Prawie.

    możesz rzeczone prawo zacytować?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 265. Data: 2013-08-06 17:56:06
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > możesz rzeczone prawo zacytować?

    Nie chce mi się. Poczytaj sobie Ordynację Podatkową, wszystkie ustawy
    oraz rozporządzenia ministrów dotyczacych opodatkowania oraz Prawo
    Karne.
    Jest tego zbyt dużo, aby mógł to ogarnąć przeciętny zjadacz chleba.
    W skrócie wygląda to tak, że sprzedający i kupujący towary oraz usługi
    są zobowiązani do uiszczania stosownych podatków: VAT, dochodowego,
    akcyzy, PCC itd.
    Osoba, która świadomie kupuje usługi lub towary wiedząc, że nie podległy
    one opodatkowaniu tak samo podlegają sankcjom karnym, a więc polski
    obywatel jest zmuszony do utrzymywania polskich przedsiębiorstw, gdyż
    nie może sobie kupować towarów i usług bez ponoszenia kosztu podatków.

  • 266. Data: 2013-08-06 18:05:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 17:56:06 +0200 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

> [...]
    > obywatel jest zmuszony do utrzymywania polskich przedsiębiorstw, gdyż
    > nie może sobie kupować towarów i usług bez ponoszenia kosztu podatków.

    a gdzie tam jest napisane, że one podatki nie mogą zostać zapłacone za
    pośrednictwem przedsiębiorstwa niepolskiego?

  • 267. Data: 2013-08-06 18:25:38
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > a gdzie tam jest napisane, że one podatki nie mogą zostać zapłacone za
    > pośrednictwem przedsiębiorstwa niepolskiego?

    Przeczytaj dokładniej o co się sprzeczamy.
    Nie chodzi o polskiego przedsiębiorcę w odniesieniu do zagranicznego
    przedsiębiorcy lecz o polskiego przedsiębiorcy w odniesieniu do osób
    szmuglujących nielegalne oraz legalne towary z zagranicy do Polski,
    którzy sprzedają te towary w Polsce, ale nie płacąc żadnych podatków w
    Polsce, czyli o tzw. "czarny rynek" oraz "szarą strefę".

  • 268. Data: 2013-08-06 20:32:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 18:25:38 +0200 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

> [...]
    > oraz legalne towary z zagranicy do Polski, którzy sprzedają te towary w
    > Polsce, ale nie płacąc żadnych podatków w Polsce, czyli o tzw. "czarny

    a polski jest polak szmuglujący fajki z Ukrainy czy Ukrainiec robiący to
    samo? I jak prawo każe wspierać tego pierwszego?
    A Jak będą to robić legalnie? to kogo każe wspierać prawo? I gdzie to
    jest napisane?

  • 269. Data: 2013-08-08 17:16:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message