  • 1. Data: 2013-07-15 15:27:31
    Temat: Żarowka HB2
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Znalazlem w domu pare zarowek Osram HB2. Na moje oko wygladaja dokladnie
    tak samo jak H4, ale tych drugich nie mam pod reka, zeby sie upewnic.
    O ile apmietam, HB2 to zarowka do samochodow z USA.

    Czy to jest to samo co H$, tzn. czy mozna je stosowac wymiennie?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-07-15 15:33:40
    Temat: Re: Żarowka HB2
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-15, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > O ile apmietam, HB2 to zarowka do samochodow z USA.
    >
    > Czy to jest to samo co H$, tzn. czy mozna je stosowac wymiennie?

    Nie mozna. Wyslij mi to je zutylizuje ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-07-15 15:37:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Jul 2013 13:33:40 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Nie mozna. Wyslij mi to je zutylizuje ;-)

    A masz pozwolenie, licencje, homologacje i blogoslawienstwo naczelnego
    imama UE? Bez tego nie wysle :)

    Rozumiem, ze to jeden pies?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-07-15 15:41:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-15, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A masz pozwolenie, licencje, homologacje i blogoslawienstwo naczelnego
    > imama UE? Bez tego nie wysle :)

    No nie, ale moge dac slowo ;-)

    > Rozumiem, ze to jeden pies?

    Teorytycznie nie (bo sie amerykancom cos w H4 nie podobalo) ale w praktyce
    to to samo.

    --
    Artur
    ZZR 1200