  • Data: 2014-08-02 11:21:50
    Temat: Re: Nastepna lza....
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-02 10:08, Grzexs pisze:

    > Ja miałem UM-3, który wymagał do pomiaru omów bateryjki R10, która
    > była ówcześnie tak samo łatwa do kupienia jak np. kasety
    > magnetofonowe. Ale go rozwaliłem, gdy omyłkowo przy nastawionych
    > amperach próbowałem zmierzyć ile woltów daje taki transformatorek á la
    > spawarka.

    A ja miałem UNI 21e. Miernik był super jedynie baterie 2x 9V zżerał
    szybko. Oprócz tego był i paluszek.
    Uszkodził mi się ustrój - pękła ta nić na której jest wskazówka podczas
    podróży z nim pociągiem.
    Kupiłem wtedy tymczasowo z bazaru ruski, ale zakres pomiarowy do "30" za
    diabła mi nie podchodził.
    Rodzice sprezentowali mi potem cyfrowy Maxcom MX-620 który mam do dziś
    (ponad 15 lat będzie).

    W piwnicy leży V-640. Nawet działa.

    --
    Irokez