  • Data: 2018-06-30 15:29:28
    Temat: Re: Nawigacja od innej strony
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-30 o 14:17, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 29 Jun 2018 02:06:56 +0200, w
    > <1l3xxx5dqb1p0$.1coe27r4yvfpg$.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > Bez przykładu?

    W Warszawie trasa S2. Jadąc np. od wjazdu Pruszków i chcąc wyjechać na
    Al. Krakowską w Raszynie, na S2 musisz wybrać pas zjazdowy już kilka
    kilometrów wcześniej, bo jakiś "mądry inaczej" pasy zjazdowe oddzielił
    linami od S2 na odległości wielu kilometrów. Tak w obie strony.
    Chyba matołki miały za dużo pieniędzy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam