  • 11. Data: 2013-07-08 22:27:29
    Temat: Re: Nawigacja w Audi A4B6
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 8 Jul 2013 14:56:01 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > I nie można wgrać tam czego bądź ?

    Dać się da, ale nie jest to takie proste.
    Tego typu wbudowane urządzenia mają jakiś tam swój system operacyjny
    (dotychczas zazwyczaj jakieś dziwne, zamknięte) dziwny hardware i
    generalnie zwykły śmiertelnik nie da rady niczego tam wgrać.
    Już nie mówiąc o potencjalnych zabezpieczeniach kryptograficznych które
    producent mógł umieścić w urządzeniu, tak żeby zewnętrzni dostawcy nie dali
    rady nic tam wgrać.

    Jak w przyszłości któryś producent zdecyduje się pakować tam coś otwartego
    (takiego np. Androida), to wtedy będzie łatwiej.

  • 12. Data: 2013-07-08 23:12:50
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-07-2013 14:56, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Franc" <w...@w...pl>

    > I nie można wgrać tam czego bądź ?

    kiedys byla taka firma w polsce, ktora wlasnie podmieniala te fabryczne
    na takie z automapa. wiazalo sie to z wymiana calego radioodbiornika.
    kosztowalo to ok 3k pln w zaleznosci od modelu. kolega chcial cos
    takiego montowac w sharanie, ktory w ogole nie mial navi.

  • 13. Data: 2013-07-08 23:20:18
    Od: tá´Ź

    John Kołalsky wrote:

    > Ja rozumiem, że producent zabezpiecza swoje oprogramowanie, ale to nie
    > wyklucza wgrywania czegoś zupełnie innego stąd pytam, może ktoś wie co
    > tam w środku siedzi.

    SZATAN.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2013-07-09 00:33:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-08 23:12, K pisze:

> [...]
    > kosztowalo to ok 3k pln w zaleznosci od modelu. kolega chcial cos
    > takiego montowac w sharanie, ktory w ogole nie mial navi.

    Nie kiedyś była tylko jest ich pełno.
    Chińskie radia dedykowane pod konkretne auta, z windowsem CE można kupić
    już za około 1kzl, działają różnie...

    Lewis

  • 15. Data: 2013-07-09 14:55:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Nie kiedyś była tylko jest ich pełno.
    > Chińskie radia dedykowane pod konkretne auta, z windowsem CE można kupić
    > już za około 1kzl, działają różnie...

    Ale ... radio też musi mieć Windows CE ? Myślałem, że ono akurat nie :-)

  • 16. Data: 2013-07-09 17:52:48
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-09 14:55, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Ale ... radio też musi mieć Windows CE ? Myślałem, że ono akurat nie :-)

    No a jak chcesz wgrać automape na platformę inną niż Android, Windows
    Mobile 5/6, Windows CE .NET 5.0/6.0, Windows XP, Windows Vista, Windows 7?

    Tylko z tymi AM współpracuje. No może jeszcze IOS ale tego badziewia nie
    używam.

    Lewis

  • 17. Data: 2013-07-09 18:51:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > No a jak chcesz wgrać automape na platformę inną niż Android, Windows
    > Mobile 5/6, Windows CE .NET 5.0/6.0, Windows XP, Windows Vista, Windows 7?

    Ale ... ja nie chcę wgrywać A..y do chińskiego radia. Tak mi się
    przynajmniej wydaje, że radio sobie a A..a sobie.

    > Tylko z tymi AM współpracuje. No może jeszcze IOS ale tego badziewia nie
    > używam.

    To ja wiem, ale związku nie widzę. Bo jak ta nawigacja wbudowana ma Windows
    CE to ja nie widzę większego problemu wgrania A..y albo czego innego.

  • 18. Data: 2013-07-09 18:58:48
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-09 18:51, John Kołalsky pisze:

    > To ja wiem, ale związku nie widzę. Bo jak ta nawigacja wbudowana ma
    > Windows CE to ja nie widzę większego problemu wgrania A..y albo czego
    > innego.
    Jak ma system który akceptuje AM czy cos innego to proszę bardzo tylko
    jakoś trzeba się dobrać do pamięci gdzie ma ta AM czy coś innego się
    zadomowić. :) Trzeba stworzyć jakieś międzymordzie które pozwoli na
    instalację...

    Lewis

  • 19. Data: 2013-07-09 19:53:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-09 18:58, Lewis pisze:

> [...]
    > jakoś trzeba się dobrać do pamięci gdzie ma ta AM czy coś innego się
    > zadomowić. :) Trzeba stworzyć jakieś międzymordzie które pozwoli na

    Pytanie jest jedno: który z producentów samochodów używa systemu MS do
    "swoich" nawigacji?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2013-07-09 21:05:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Pytanie jest jedno: który z producentów samochodów używa systemu MS do
    > "swoich" nawigacji?

    No właśnie :)

    Lewis