-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Nawijanie toroidalnego transformatora
Date: Mon, 18 Jan 2010 10:13:48 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <q...@4...com>
References: <hiq8ft$7gp$1@inews.gazeta.pl>
<j...@4...com>
<hiqir5$ig9$1@inews.gazeta.pl>
<l...@4...com>
<0...@4...com>
<7...@4...com>
<hise5o$jcj$1@inews.gazeta.pl>
<6...@4...com>
<hism42$jrj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: aiy50.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1263806037 10312 83.16.232.50 (18 Jan 2010 09:13:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2010 09:13:57 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 5.00/32.1171
X-User: registered.user
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:25920
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 16 Jan 2010 15:31:14 +0000 (UTC), "WM "
<c...@g...pl> wrote:
Dokładniejsze szczegóły:
* głowica typu Gear Rack wg. Ruffa: magazynek jest sprzężony z dużym
kołem zębatym za pomocą sprzęgiełka. Podczas ładowania drutu magazynek
jest na sztywno sprzężony z kołem zębatym. Niezależnie od tego, do
koła zębatego na sztywno jest podłączony taki dynks:
http://img707.yfrog.com/i/dsc03186n.jpg/
Podczas nawijania magazynek jest odsprzęgany od napędowego koła
zębatego, za to jest hamowany za pomocą hamulca do regulacji naciągu
drutu. Początek drutu prowadzony jest przez górne kółeczko, dolne
kółeczko aż do rdzenia. Koło zębate z dynksem służy do nawijania, zaś
drut odwijany jest z luźno kręcącego się magazynka z odpowiednim
naciągu.
* głowica typu Slider: tutaj jest tylko magazynek, który jest
bezpośrednio napędzany podczas ładowania nawijania. Różnica występuje
tylko podczas nawijania. Drut podczas nawijania ,,przelewa'' się przez
górną krawędź magazynka za pomocą takiego wodzika ślizgającego się po
krawędzi magazynka:
http://img686.yfrog.com/i/dsc03185a.jpg/
Ten akurat składa się z trzech części: pierwsza najbardziej na lewo
jest metalowa i prowadzi drut, pozostałe dwie są plastikowe i robią za
hamulec/regulację naciągu. Regulację tę realizuje się za pomocą
wyginania drutu łączącego te trzy części.
* głowicy typu Belt nie widziałem nigdy na oczy
--
Grzegorz Krukowski
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=
- 2024-05-15 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-15 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-05-15 System operacyjny dla 6800?
- 2024-05-15 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-05-15 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-15 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-15 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-15 Niemcy: "Alles fuer Deutschland" jest zakazane (dla AfD - nieprawomocna grzywna)
- 2024-05-14 Ustawy o rejestracji obcych agentów (wpływu): fuj Gruzja/Rosja v. cacy USA
- 2024-05-14 VMWare :)
- 2024-05-14 Ulm => Solution Engineer (m/w/d) Data Center Technologies <=