  • 11. Data: 2009-04-06 08:42:52
    Temat: Re: Netbook przed szybą w aucie
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-06 10:31, Użytkownik Przemek M napisał:

    > Heh, mamy XXI wiek :) Nanotechnologia, super podkładki antypoślizgowe :)

    To poproszę o linka do tych podkładek do netbooka.
    Zaznaczam że te do komórek są troszkę za małe.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-04-06 11:55:52
    Od: "Przemek M" <p...@a...com.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To poproszę o linka do tych podkładek do netbooka.
    > Zaznaczam że te do komórek są troszkę za małe.
    >

    > Pozdrawiam

    Oj małe, ale tanie - trzeba kupić ich odpowowiednio wiecej :)
    moze nawet wylozyc caly samochod nimi w srodku, w razie dachowania wszystko
    sie przyklei i nic nie bedzie latac po aucie stwarzajac zagrozenie.

  • 13. Data: 2009-04-06 12:49:26
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Myślisz że ten netbook będzie leżał w środku w widocznym miejscu
    > na parkingu ? Bo w czasie jazdy temperatura "za szybą" będzie

    długo nie poleży no i szkoda będzie szyby. No chyba, że do netbooka do
    samochodu załadujemy jakiegoś pitbulla na wyposażeniu ale wtedy to będzie
    znęcanie się nad zwierzętami.

  • 14. Data: 2009-04-06 14:56:42
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Meelosh pisze:

    > Pytam, bo i slyszalem o przypadkach wybuchajacej zapalniczki z gazem,
    > ktora znajdowala sie zaraz przed szyba. Wiec jednak temperatura tam jest
    > nie mala.

    A ja oglądałem akurat program z pogromcami mitów i taki mit obalili -
    aby zapalniczki wybuchły musieli wsadzić tam grzałkę nad zapalniczki :P

  • 15. Data: 2009-04-06 17:16:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BQB" napisał: w wiadomości news:49da1825$1@news.home.net.pl...

    > A ja oglądałem akurat program z pogromcami mitów i taki mit obalili - aby
    > zapalniczki wybuchły musieli wsadzić tam grzałkę nad zapalniczki :P

    Bo nie próbowali tego w Lanosie ;-)
    Moja "wybuchła" i to nie leżąc przed szybą, tylko normalnie pod ręką, koło
    wajchy biegów. Z tym, że mało widowiskowo, ot przetopił się plastik i gaz
    zrobił "pssss...". Nie, nie zapalił się ;-)

    JoteR

  • 16. Data: 2009-04-07 07:16:49
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    JoteR pisze:

> [...]
    > koło wajchy biegów. Z tym, że mało widowiskowo, ot przetopił się plastik
    > i gaz zrobił "pssss...". Nie, nie zapalił się ;-)

    Co to za tworzywo, że topi się w 60 stopniach :P
    Ale stopił się plastik, czy tylko rozszczelnienie nastąpiło?

  • 17. Data: 2009-04-07 15:40:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BQB" napisał:

    > Co to za tworzywo, że topi się w 60 stopniach :P

    Zwykły badziew z kiosku za 1,50. Nie wiem, czy te netbooki z Biedronki są z
    dużo lepszego plastiku ;-)

    > Ale stopił się plastik, czy tylko rozszczelnienie nastąpiło?

    AFAIK nadtopił się plastik a ciśnienie gazu dopełniło reszty.

    JoteR