  • 1. Data: 2009-04-05 11:29:29
    Temat: ulubione na pulpicie
    Od: "dwaka" <b...@i...pl>

    Chyba dyletanckie.
    Jak umieścić skrót do "ulubionych na pulpicie (winxp) ?
    Pozdrawiam dwaKa

  • 2. Data: 2009-04-05 12:21:33
    Temat: Re: ulubione na pulpicie
    Od: "Nero" <n...@n...pl>

    Użytkownik "dwaka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba dyletanckie.
    > Jak umieścić skrót do "ulubionych na pulpicie (winxp) ?
    > Pozdrawiam dwaKa

    Ja bym zaczal od wymiany zasilacza....

  • 3. Data: 2009-04-05 12:23:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dwaka napisał(a):

    > Jak umieścić skrót do "ulubionych na pulpicie (winxp) ?

    Sprzętowo? Jakaś karta PCI z własnym oprogramowaniem przechwytująca
    dane z ulubionych i kopiująca je na pulpit?

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 4. Data: 2009-04-05 13:07:31
    Od: sn61 <s...@w...pl>

    dwaka napisał(a):
    > Chyba dyletanckie.
    > Jak umieścić skrót do "ulubionych na pulpicie (winxp) ?
    > Pozdrawiam dwaKa

    Mój komputer -> dysk C -> Documents and Settings -> folder użytkownika
    -> duża giwzda "ulubione" + prawy klawisz myszy "utwórz skrót"

  • 5. Data: 2009-04-05 13:12:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "sn61" napisał:

    > -> duża giwzda