  • 1. Data: 2009-04-05 13:51:04
    Temat: Rozne serie Thinkpadow - roznice
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Ja dalej w notebookach :)

    Czy znacie jakas strone (ja szukalem, ale nie znalazlem) z rzetelnym i w
    miare kompletnym zestawienie parametrow technicznych (nie tylko tych
    podstawowych) notebookow Lenovo roznych serii?

    Zaczalem porownywac ceny plus podstawowe parametry w rodzaju typu
    procesora, ilosci pamieci, wyposazenie itd. i czasami naprawde nie potrafie
    dojsc, dlaczego *bardzo* podobne maszynki roznia sie cenami o tysiac
    zlotych.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2009-04-05 14:33:34
    Temat: Re: Rozne serie Thinkpadow - roznice
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    Maciek pisze:

> [...]
    > procesora, ilosci pamieci, wyposazenie itd. i czasami naprawde nie potrafie
    > dojsc, dlaczego *bardzo* podobne maszynki roznia sie cenami o tysiac

    TO tak jak z samochodami , 4 koła, silnik, drzwi , lusterka a cena ...

    W zasadzie seria X to bardzo małe cienkie lekkie notebooki
    Lenovo T to w zasadzie takie lepsze R
    W to wielkie krowy :]
    R są najtańsze
    tak było przynajmniej kiedyś, teraz to pewnie wszystko robią z tych
    samych materiałów w tej samej fabryce.

  • 3. Data: 2009-04-05 14:39:34
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > tak było przynajmniej kiedyś, teraz to pewnie wszystko robią z tych samych
    > materiałów w tej samej fabryce.

    mysle ze zawsze robili to w tej samej fabryce, teraz nic sie nie zmienilo.
    dalej jest podzial na serie mniej wiecej tak jak to opisales, nic sie pod
    tym wzgledem nie zmienilo, bo i dlaczego by sie cos mialo zmieniac?

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-04-05 14:45:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Czy znacie jakas strone (ja szukalem, ale nie znalazlem) z rzetelnym i w
    > miare kompletnym zestawienie parametrow technicznych (nie tylko tych
    > podstawowych) notebookow Lenovo roznych serii?

    tutaj to bardziej zalezy od konkretnego modelu a nie od tego z jakiej jest
    on serii.
    moze byc tak ze mocniejszy model bedziesz miec w seri R niz w serii T.
    tak ze niemam tutaj jakiegos wydajnosciowego porownania pomiedzy seriami a
    pomiedzy modelami.

> [...]
    > potrafie
    > dojsc, dlaczego *bardzo* podobne maszynki roznia sie cenami o tysiac

    bo wyposazenie modelu to jedno(jego parametry) a seria z jakiej on pochodzi
    to drugie. nie ma co laczyc jednego z drugim.
    podzial na serie masz tutaj(za wiki, na stronie lenovo tez masz ladny
    podzial)

    SL - ekonomiczna seria przeznaczona do domowego użytku i dla małego biznesu,
    pozbawiona: magnezowej ramy Roll Cage, lampki Think Light, kieszeni Ultra
    Bay, TPM i złącza stacji dokującej.
    R - to laptopy posiadające najlepsze wyposażenie i możliwości w stosunku do
    ceny, zalecane dla odbiorców, którzy nie przemieszczają się zbyt często.
    T - korporacyjna linia notebooków Lenovo.
    W - mobilne stacje robocze na bazie serii T.
    X - bardzo cienkie i lekkie notebooki z magnezową ramą i pokrywą z włókna
    węglowego
    X Tablet PC - małe notebooki z dotykowymi ekranami.

    jak sie domyslasz ciezko porownywac notebooka z tymi samymi parametrami w
    seri T z tym z seri SL lub R bo to zupelnie dwie rozne serie, inna jakosc
    wykonania, przeznaczona dla innych odbiorcow.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2009-04-05 18:16:31
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Polecam stronkę :)

    http://www.thinkwiki.org/wiki/ThinkWiki

    --
    RudeBoy Selecta
    ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ

  • 6. Data: 2009-04-05 21:32:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Apr 2009 20:16:31 +0200, RudeBoy napisał(a):

    > Polecam stronkę :)

    Dobre! Dzieki.

  • 7. Data: 2009-04-06 07:18:54
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    > W to wielkie krowy :]
    > R są najtańsze

    Potwierdzam. Posiadam R61i i po 7-miu miesiącach popękał zatrzask.
    Serwis odmówił naprawy gwarancyjnej....

    Paweł