  • 1. Data: 2009-04-05 06:28:02
    Temat: raid 1 - padł mi 1 z dysków -pomocy
    Od: "Zoltar" <t...@p...onet.pl>

    witam

    Mam pytanie odnosnie macierzy raid 1 mirroring. Jeden z dyskow ulegl awarii
    i tu rodzi sie moje pytanie: czy jak fizycznie podmienie uszkodzony dysk to
    macierz sama sie odbuduje czy musze cos w biosie ustawiać? pod windowsem mam
    zainstalowane oprogramowanie do monitorowanie macierzy IntelR Matrix Storage
    Manager w ktorym to programie wystepuje komunikat ze uleg awarii 2 dysk .
    Prosze o jakies info w mojej sprawie, moze ktos mial z was podobny
    przypadek.

    pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3988
    (20090404) __________