  • Data: 2010-03-17 08:56:24
    Temat: Re: Neutralny IX w Łodzi
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Olesiejuk pisze:
    > (...)
    >
    > Zapoznaj sie z pomyslem KIKE - KIX i inne takie.
    >
    > Pozdrawiam

    Niestety nie będąc członkiem KIKE nie mam chyba dostępu do takich
    informacji. Na stronie znalazłem jakieś ogólniki. Nie udało mi się
    odnaleźć jakiś fajnych informacji na temat idei, topologii i zasięgu KIX.

    Jakie usługi KIKE jest w stanie świadczyć, czy też w jakiś sposób
    pośredniczyć/uczestniczyć, na terenie Łodzi? Czy możliwe jest np. jakieś
    wsparcie w przypadku chęci wpięcia do PLIXa? Sieci KIKE?

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org