  • Data: 2018-06-22 09:10:15
    Temat: Re: Nie chce zapalić
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-20 o 10:09, sirapacz pisze:

    > no to jak kręciłeś rozrusznikiem skoro był odwrotnie podłączony?
    > *pisałeś*, że nie ma iskry
    >
    > powodów dla których ci mógł wciskać kit jest sporo - np. by poprawić
    > sobie samopoczucie, dla jaj czy by spowodować u ciebie poczucie winy
    > za samodzielną próbę naprawy byś następnym razem pojechał od razu do
    > niego.

    Normalnie - wszystko było, cała elektryka, tylko na świecach brak iskry.
    Nie zwracałem uwagi na podłączenia rozrusznika, pomyliłem tylko kable
    przy montażu. Niezaprzeczalnym faktem jest to że teraz dwa kable są
    zamocowane na dolnym biegunie rozrusznika - ja zamocowałem dwa na
    górnym. Może wysunęła się wtyczka jakiegoś czujnika, może jakiś
    przerwany kabel, ale na pewno inaczej  są również teraz podłączone kable
    do rozrusznika.