eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Nie chce zapalic gsx r 750
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 99

  • 51. Data: 2011-03-17 18:32:53
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iltjkn$cp6$1@news.onet.pl... W dniu 2011-03-17 18:11, Grzybol pisze:
    >> Użytkownik "KJ Siła Słów"<K...@n...com> napisał w wiadomości
    >> news:ilqi71$gtd$1@inews.gazeta.pl...
    >>> zapewne zbyt krotko się grzał i poszły świece.
    >> Możesz to rozwinąć? To ciekawe co piszesz...
    > No niestety. Swiece, zwlaszcza standardowe marki NGK, lubia osiagnac po
    > odpaleniu swoja normalna temperature samooczyszczania. Odpalenie i
    > zgaszenie zimnego moto, gdy swiece jeszcze tej temperatury nie osiagna,
    > prowadzi dosyc czesto do ich smierci grupowo lub pojedynczo. Sprawdzone
    > wiele wiele razy. O dziwo swiece innych marek sa duzo odporniejsze na
    > takie zabawy.

    To zdecydowanie wolałbym iskry. W życiu mi się nie zdarzyło, żeby świece
    padły po zbyt krótkim odpaleniu. A odpalałem tego w życiu troche:-) Tak
    wogóle to problemy ze świecami to z tego co pamiętam miałem raczej z
    2-taktami, tylko i wyłącznie.

    --
    Grzybol



  • 52. Data: 2011-03-17 18:37:16
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:

    > To zdecydowanie wola?bym iskry. W ?yciu mi sie nie zdarzy?o, ?eby ?wiece
    > pad?y po zbyt krótkim odpaleniu. A odpala?em tego w ?yciu troche:-) Tak
    > wogóle to problemy ze ?wiecami to z tego co pamietam mia?em raczej z
    > 2-taktami, tylko i wy??cznie.
    >
    W Dukacie zdarzało mi się notorycznie,ale tylko na przednim
    cylindrze,czasem wystarczyło trochę mocniej przycisnąć na nie do końca
    rozgrzanym silniku

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 53. Data: 2011-03-17 18:51:13
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-17 19:37, Monster pisze:
    > W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:
    >
    >> To zdecydowanie wola?bym iskry. W ?yciu mi sie nie zdarzy?o, ?eby ?wiece
    >> pad?y po zbyt krótkim odpaleniu. A odpala?em tego w ?yciu troche:-) Tak
    >> wogóle to problemy ze ?wiecami to z tego co pamietam mia?em raczej z
    >> 2-taktami, tylko i wy??cznie.
    >>
    > W Dukacie zdarzało mi się notorycznie,ale tylko na przednim
    > cylindrze,czasem wystarczyło trochę mocniej przycisnąć na nie do końca
    > rozgrzanym silniku

    W japoncach pomaga czasami uniesienie fajki tak aby pomiedzy nia a
    swieca walila iskra. Po chwili swieczki najczesciej juz dzialaja.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 54. Data: 2011-03-17 18:54:21
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Kuczu"<q...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:iltjkn$cp6$1@news.onet.pl... W dniu 2011-03-17 18:11, Grzybol pisze:
    >>> Użytkownik "KJ Siła Słów"<K...@n...com> napisał w wiadomości
    >>> news:ilqi71$gtd$1@inews.gazeta.pl...
    >>>> zapewne zbyt krotko się grzał i poszły świece.
    >>> Możesz to rozwinąć? To ciekawe co piszesz...
    >> No niestety. Swiece, zwlaszcza standardowe marki NGK, lubia osiagnac po
    >> odpaleniu swoja normalna temperature samooczyszczania. Odpalenie i
    >> zgaszenie zimnego moto, gdy swiece jeszcze tej temperatury nie osiagna,
    >> prowadzi dosyc czesto do ich smierci grupowo lub pojedynczo. Sprawdzone
    >> wiele wiele razy. O dziwo swiece innych marek sa duzo odporniejsze na
    >> takie zabawy.
    >
    > To zdecydowanie wolałbym iskry. W życiu mi się nie zdarzyło, żeby świece
    > padły po zbyt krótkim odpaleniu. A odpalałem tego w życiu troche:-) Tak
    > wogóle to problemy ze świecami to z tego co pamiętam miałem raczej z
    > 2-taktami, tylko i wyłącznie.
    >

    No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim sprobowalem raz NGK bo akurat
    nic innego nie mialem a poprzednie swiece zabilem ssaniem. Padly mi tego
    samego dnia. Bosch, Accel, HD, Beru, Champion smigaja zawsze jak ta lala.

    W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly
    kranikowo-gaznikowe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 55. Data: 2011-03-17 19:07:02
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-17 19:54, Kuczu pisze:

    > No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim sprobowalem raz NGK bo akurat
    > nic innego nie mialem a poprzednie swiece zabilem ssaniem. Padly mi tego
    > samego dnia. Bosch, Accel, HD, Beru, Champion smigaja zawsze jak ta lala.
    >
    > W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly
    > kranikowo-gaznikowe.
    >

    W trakcie użytkowania nie wpadłem na to że to taka marka,średnio
    świeczka padała po 3tys km,a wszyscy oferowali do mojego tylko NGK.
    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 56. Data: 2011-03-17 19:37:27
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iltld4$jkt$1@news.onet.pl...> No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim
    sprobowalem raz NGK bo akurat
    > nic innego nie mialem a poprzednie swiece zabilem ssaniem. Padly mi tego
    > samego dnia. Bosch, Accel, HD, Beru, Champion smigaja zawsze jak ta lala.
    > W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly
    > kranikowo-gaznikowe.

    Jakoś nigdy nie wierzylem w czary-mary ze swiczkami - mialem kumpli, ktorzy
    wydawali kupe kasy na markowe swieczki. Ten takie, inny jeszcze jakies cuda.
    Opowiadali jak po zmianie czują, że teraz to dopiero motur jedzie. Jezdzilem
    tymi ich moturami i przed i po zmianach - nie bylo nigdy zadnej roznicy.
    Chyba ze ewidentnie swieca padla i wymieniona byla na nowa, to tak. A ja
    moze za mlodu z biedy, teraz z oszczednosci kupuje z reguly najtansze lub te
    w sredniej cenie:-) Wiec jak z dosią - nie widac roznicy to po co
    przeplacac. NGK mialem w paru samochodach - nigdy nic im sie nie stalo.
    Moturowe jakies czulsze? :-) Szczerze to NIGDY w zyciu nie slyszalem, zeby
    poprzez zbyt krotkie odpalenie zepsuć nową swiece. Dlatego to dla mnie takie
    novum:-)

    --
    Grzybol



  • 57. Data: 2011-03-17 19:45:24
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-17 18:13, Użytkownik Grzybol napisał:

    >>> haha Dobre 750-tke na popych :D
    >>> Życze udanej zabawy:D Pchać to możesz wsk albo komarka..
    >> Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
    >> troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
    >> powiedzenia to po prostu nie pisz ok ?
    >> Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a
    >> Norbi
    >> BLACK XX'03
    >
    > No. My kiedyś w paru odpaliliśmy robura na pych. Ktoś przebije?

    Ciężarówkę ważącą na pusto coś koło 9 ton odpalali kręcąc wałem.
    Jeden siadał w kabinie i wkładał bieg a drugi kładł się pod spodem
    zakręcał wałem a silnik łapał na pierwszym metrze.
    Nie wierzyłem dopóki tego nie zobaczyłem na własne oczy,
    ale fakt że silnik był ciepły jak to pokazywali.


    Pozdrawiam


  • 58. Data: 2011-03-17 19:49:43
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iltocn$v40$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2011-03-17 18:13, Użytkownik Grzybol napisał:
    >>>> haha Dobre 750-tke na popych :D
    >>>> Życze udanej zabawy:D Pchać to możesz wsk albo komarka..
    >>> Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
    >>> troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
    >>> powiedzenia to po prostu nie pisz ok ?
    >>> Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a
    >>> Norbi
    >>> BLACK XX'03
    >> No. My kiedyś w paru odpaliliśmy robura na pych. Ktoś przebije?
    > Ciężarówkę ważącą na pusto coś koło 9 ton odpalali kręcąc wałem.
    > Jeden siadał w kabinie i wkładał bieg a drugi kładł się pod spodem
    > zakręcał wałem a silnik łapał na pierwszym metrze.
    > Nie wierzyłem dopóki tego nie zobaczyłem na własne oczy,
    > ale fakt że silnik był ciepły jak to pokazywali.
    > Pozdrawiam

    OK, teraz pora na czołg:-)

    --
    Grzybol



  • 59. Data: 2011-03-17 19:51:30
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Mar 2011 18:13:05 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > news:4d80dbf3$0$2443$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2011-03-16
    > 15:08, matrixm01 pisze:
    >>> haha Dobre 750-tke na popych :D
    >>> ?ycze udanej zabawy:D Pchaae to mo?esz wsk albo komarka..
    >> Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
    >> troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
    >> powiedzenia to po prostu nie pisz ok ? Tak samo odpalalem XJ 600, FJ
    >> 1200, FJR 1300 i XX-a Norbi
    >> BLACK XX'03
    >
    > No. My kiedy? w paru odpalili?my robura na pych. Kto? przebije?

    jelcz ogórek z przyczepą :)



    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 60. Data: 2011-03-17 19:55:02
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iltobv$sba$...@m...internetia.pl...
    > Jakoś nigdy nie wierzylem w czary-mary ze swiczkami

    Mialem w MZ'cie (TS 250) taki przypadek, ze nie moglem nigdzie dostac dysz
    do gaznika, wiec pozakladalem od ETZ'ty i jakbym nie regulowal to bylo zbyt
    bogato. Jedyna swieca ktora to przepalala to cztero-elektrodowy bosch. Z
    kompletnie mi nie znanych przyczyn, bo teoretycznie wiecej elektrod=wieksza
    trwalosc, a tu taki numer.

    Poza tym jednym przypadkiem nigdy tez nie odnotowalem roznic. Jedynie w
    trwalosci irydowek w puszce - oryginaly wytrzymaly ~40kkm, a irydowki
    kolejne 240kkm ;)

    > NGK mialem w paru samochodach - nigdy nic im sie nie stalo.

    Ja tez, ale w puszkach nigdy nie mialem gaznika, tak wiec gdyby nie moto to
    nie wiedzialbym jak wyglada dzwignia ssania.

    > Moturowe jakies czulsze? :-) Szczerze to NIGDY w zyciu nie slyszalem, zeby
    > poprzez zbyt krotkie odpalenie zepsuć nową swiece. Dlatego to dla mnie
    > takie novum:-)

    Tak calkiem popsuc to nie, ale wystarczajaco, zeby nie chcial odpalic;)

    Mialem tak w bandziorze, ze padly. Nie majac nic lepszego do roboty z tymi
    swieczkami wygrzalem je nad palnikiem kuchenki gazowej - pomoglo.

    Nie wiem czy ta metoda jest zawsze pomocna, ale u mnie zadzialala.

    --
    pzdr:
    Ivam

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: